Enter Keyword

TESTIMONI TERBARU BERJAYA HAMIL SELEPAS TURUNKAN BERAT BADAN

Haa tu dia punya panjang tajuk.. sikit lagi nak tambah "hanya dengan mengambil lecithin dan alfalfa sahaja" hiks..

Testimoni panas lagi ni.. baru dapat sms tengah hari tadi dari adik ipar saya. Ni kisahnye..

Adik ipar saya tu, telah mempunyai dua orang cahaya mata. Yang sulung gegirl umur dah darjah 3, yang kedua boboy, dah 6 tahun. Beliau memang ingin mendapatkan cahaya mata seterusnya, tetapi ada masalah dan agak sukar untuk hamil walaupun period datang setiap bulan. Pernah juga period tak datang berbulan2 sampai dia rasa senak perut. Lepas tu dia makan ubat herba mende entahnye. Period pun keluar..ok la..

Lama kemudian, lepas buat urin test asyik negatif je, beliau bertindak berjumpa dengan doktor pakar. Selepas pemeriksaan dilakukan, doktor menasihatkan agar beliau menurunkan berat badan terlebih dahulu dan menjaga pemakanan.

Beberapa lama kemudian, barulah beliau tergerak hati untuk mencuba Shaklee, sebab katanya dah tak tahan badan makin berat, period pun tak sedap, darah keluar sikit2 dan perut pun sakit.

Beliau bermula dengan lecithin dan alfalfa sahaja. Bila makan secara konsisten, beliau dapat rasakan perubahan dimana badan semakin ringan, dan berat badan kemudian turun secara konsisten juga. Yang paling seronok apabila period beliau tidak lagi mengalami sakit2 perut malah darah kotor turun dengan banyak dan lancar.

Selama berbulan2 (ada 5 bulan kot, tak sempat nak cek buku folo up) dan harini beliau memberitahu ujian kehamilan didapati POSITIF!

Allahu akbar! Segala puji bagi Allah yang mengizinkan setiap kesembuhan dan rezeki.

Siapa sangka, dengan niat nak turunkan berat badan, akhirnya didapati positif kehamilan. Sujud syukur padaMu ya Allah..

Semoga beliau sentiasa sihat walafiat dan terus setia dengan produk semulajadi Shaklee ;))

Bagi yg ada mempunyai masalah sama (kebanyakan masalah sukar hamil ialah apabila berat badan berlebihan) bolehlah mencuba Shaklee. Kami ada set kurus dan set kehamilan juga. Tidak salah mencuba kerana selagi tak cuba kita tak tahu. Ini ikhtiar belaka, hasilnya kita serahkan pada Allah.

Konsultasi percuma, hubungi: Suhaila 013-2369434 / Fb page Saya Mahu Sihat / fb Su AnNajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan