Enter Keyword

SYUKUR, SYUKUR DAN SYUKUR!

Sebenarnya banyak sangat benda nak tulis, sebab terlalu banyak tu rasa nak bersyukur dulu.

Allah berfirman,
"Jika kamu bersukur, maka AKU akan menambah nikmat itu kepada kamu. Dan jika kamu ingkar, maka seksaan AKU amat pedih''- Ibrahim:7

Dengan apa yang saya lalui sekarang, saya sangat bersukur. Bersyukur sebab apa yang Allah telah beri kepada saya.

1. Syukur dulu Allah bagi saya masuk aliran sains.
2. Syukur dulu saya belajar biologi
3. Syukur dulu saya masuk matrik Langkawi
4. Syukur saya dapat aliran Sains Hayat
5. Syukur result last sem tak gempak pun :P
6. Syukur tak dapat jadi doktor
7. Syukur dapat masuk UM
8. Syukur dapat pegi aliran sains lagi.
9. Syukur dulu buat major Sains Biokesihatan
10. Syukur dulu banyak belajar tentang manusia, herba, tumbuhan, penyakit dsb
11. Syukur dulu beli buku Biologi yg besar ni ;)) banyak sgt info dalamnye.. suka!
12. Syukur jumpa kawan yg skrg jadi upline saya
13. Syukur Allah bg saya join Shaklee
14. Syukur Allah bagi saya tolong orang
15. Syukur Allah bagi saya jumpa ramai orang yang best2
16. Syukur, syukur dan syukur!

Nikmat Allah tidak akan terhitung oleh kita.

jom BERSYUKUR!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan