Enter Keyword

GROUP MLM SHAKLEE YANG PALING BEST, HANGAT DAN MANTOP DI MALAYSIA!

Masa mula2 dgr video montage ni, perasaan berdebar2. rasa nak nangis pun ada tau. Sebab apa? Sebab sayalah salah seorang dari warga JUTAWAN itu!!! Excited giler..

Actually ia adalah majlis Appreciation by Master Cery (my super duper upline) kira pangkat moyang dalam Shaklee. So dia yg anjurkan acara Hi-tea bersama dengan semua leader2 serta distributor yg bernaung di bawah grup serta susur galurnya ke bawah. Termasuklah saya.. tapi amat sedih tak dapat join event yg gempak ini atas faktor2 peribadi.. sob..sob..

Tengok video ni pun dah cukup terasa kegemilangannya, apatah lagi berada di sanakan???



Meremang tak bulu roma? Hhehehe.. inilah salah satu antara grup Shaklee kami yg paling best! Ada lagi grup lain tau..semuanya best2 belaka..

Dulu kan, masa mula2 join Shaklee, tak pernah terfikir pasal mentor ke grup ke..main redah je.. Ye lah dolu2 punya MLM bajet sama je lah.. Tapi bila dah join, serious ia memang lain daripada yang lain. Tak sama macam grup MLM haram jadah yang sibuk duk cari orang 24 jam, sibuk suruh datang kelas even tengah malam buta. huhuuu..

Betul kata orang, dalam bisnes MLM (dan saya rasa apa jua bisnes pun) perlunya masuk ke dalam group yang BETUL dan mentor yang BETUL. Barulah diaorang akan bimbing kita dengan cara yang BETUL juga.

Pesanan saya, pada sesiapa yang berminat nak join MLM, pasti kan korang study dulu tentang company, product yang di jual, sistem MLM macam mana yg di amalkan (patuh syariah or not), siapakah leader2 nya (kalau stakat tunjuk kete mewah pastu cakap degar2, janji macam2, siap kena buat loan melabur, baik tak payah).

Nak join, joinlah group yang dah terbukti mantop di bawah bimbingan leader hebat serta susur galurnya ke bawah. ihiks..

Jika korang nak join di bawah saya, apa yang korang akan dapat?


  1. SERTA MERTA saya akan add korang ke bawah grup Leader yang hebat2 tu tadi
  2. Saya serta super upline akan bimbing 24 jam / 7 hari seminggu. Camane tu? Kami ada secret group di Facebook yang beroperasi setiap hari selama 24 jam. Memang meriah dan happening!
  3. Korang akan dibimbing ikut cara kami. No head hunting, no kelas tak tentu masa, no tinggal anak bini,  semuanya ONLINE. (kadang2 ada event atau orang request buat kelas offline digalakkan pegi jugak, bertemu mata untuk ambik aura2 positif leader2 tu td ;))
  4. Support group yg sangat best dan sedia menanti kehadiran korang 24 jam. hehe.
  5. InsyaAllah saya sebagai leader akan cuba yang terbaik untuk bimbing untuk kita sama2 capai impian kita.

So, nak tahu tentang Shaklee? Baca Kenapa Shaklee Berbeza Daripada Jenama Lain

Nak tahu macam mana nak jadi ahli? Baca Keahlian Shaklee

Saya tidak menjanjikan wang berjuta malah berpuluh ribu. Tapi dengan kesungguhan untuk menimba ilmu, kesungguhan menjalankan perniagaan yang jujur, dan kesungguhan mengubah nasib diri dan keluarga, semuanya tak mustahil.

Cepat atau lambat itu semua ketentuan Allah yang penting kita berusaha sehabis baik! Allah sahaja yang mengurniakan rezekinya sama ada wang ringgit atau pangkat. Alhamdulillah saya kini bergelar supervisor lepas hampir setahun berkecimpung dalam arena bisnes MLM. Malah ada yg seawal 2 bulan dah supervisor.

Apapun yang kita buat dalam hidup, kena ada matlamat. Dan matlamat kami dalam group Khalifah Jutawan (Group bimbingan saya) adalah untuk menjadi khalifah Allah serta Jutawan Muslimah yang tawaduk satu hari nanti. InsyaAllah. Jom menanam impian, jom sertai kami!!!

Hubungi: Suhaila 013-2369434 atau emel ke butik.annajah@gmail.com 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan