Enter Keyword

TESTIMONI MASALAH KULIT DAN RABUN JAUH

Salam semua..ni testimoni panas dari sahabat kami yang makan ESP, Carotomax dan B complex untuk kecantikan kulit dan kesihatan mata.

Beliau bermula dari bulan 5 hari tu, hingga sekarang masih setia mengamalkan produk terbaik Shaklee. Of course la kan, dah jumpa Shaklee takkan cari yang lain. heee

Meh la tengok printscreen testimoni ini..


ESP memang terkenal sebagai produk yang menyeluruh bukan je untuk milk booster malah untuk kecantikan dan pertumbuhan sel kulit yang baik.

Tapi ramai yang tak tahu, Carotomax yang mengandungi beta carotena tu, selain bagus untuk merawat segala masalah berkaitan mata ia juga sebenarnya agen anti kanser, anti oksidan, antipenuaan ,meredakan pelbagai masalah kulit seperti jerawat, kulit kering, kulit gugur, psoriasis, ulser kulit, bintik penuaan, meningkatkan sistem imun, menguatkan tulang, melindungi rambut, membran mukosa, dan sistem reproduksi yang sihat.

Manakala vitamin B complex juga penting untuk melindungi saraf, antistress, baik untuk mata, anemia dan peredaran darah serta memperbaiki jerawat dan masalah kulit.

Jadi, sesape nak berkulit cantik, x mau pakai spek lagi dah, nak pulihkan masalah rabun jauh atau dekat bolehla mencuba produk ESP, Carotomax dan B complex ni ye.. Memang best!

Hubungi :
Suhaila 013-2369434 / WhatsApp: 012-9645614 /emel butik.annajah@gmail.com / Fb Su AnNajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan