Enter Keyword

RAHSIA KULIT GEBU DAN ANJAL MASA KINI - MAKAN KOLAGEN!

Hai..

Semua orang terutamanya wanita menginginkan kulit yang gebu, anjal, montok, halus, dan tegang nak-nak apabila usia sudah memasuki angka 30-an.

Tahu tak badan kita ni mula kehilangan kolagen pada usia 25 tahun? Kalau umur dah 30-an agaknya dah berapa percent kolagen hilang dari tubuh kan? Kalau 40-an? 50-an?? Tambah pulak kita ni jenis suka makan benda-benda merapu, lemak tepu, makanan segera, suka berjemur dan memang jenis yg malas nak jaga kulit, lagilah penuaan tu jelas kelihatan.

Tak caya gi cek tengok ada tak garis-garis halus mula kelihatan pada mata, sekeliling mulut, tangan berkedut, kulit dan tak melantun/anjal, kulit dah kurang kemulusan. Yang ada hanya kekusaman dan kesuraman.

Pakai make-up tebal tak aci ye! Mengelat namanya. ahaks!

Sebab tu zaman sekarang ni orang berebut-rebut ambil suntikan kolagenlah, vitamin C lah, botoxlah malah buat plastik surgery untuk buang kedut-kedut.

Kita takde la sampai tahap tu kan? Tak kose nak merisikokan diri untuk nampak cantik lagu tu. Cantik plastik.

Tau tak zaman sekarang orang makan apa??

Kolagen Shaklee!! Ngeh ngeh ngeh..

Ramai orang kata Collagen Shaklee ni mahal. Tak delah!! Amboi kalau handbag, kasut, rege RM500 mampu beli. Kalau untuk kesihatan sangatlah berkira.

Padahal Collagen Shaklee dia punya sangat tulen, high gred punya kolagen. Siap ada clinical test daripada pakar kulit lagi. Ada kawan saya bandingkan harga kolagen Shaklee dengan kolagen company ehem-ehem. Dia kata kolagen dia murah, Shaklee punya mahal.

Of course lah! Cer bandingkan handbeg jenama Birkin dan Coach. Guchi dan LV. Adidas dan Nike. Limau sunqist dan limau Malaysia. Pizza Hut dan pizza pasar malam. Ada beza tak? Mana lebih mahal?? Mana lebih berkualiti tinggi?

Ok, ada pulak yang cakap..ala,,sama je, kolagen jugak!

Hello, tak sama okeh!. Ramuan tak sama, bahan aktif tak sama, sumber tak sama, kesan pun jauh berbeza.

Rata-rata yang makan kolagen memberitahu merasa kesan seawal seminggu. Kulit rasa tegang, lembut and moist jer. Dan sesiapa yang makan kolagen Shaklee memang TAKKAN makan kolagen lain lagi dah!

Yang dah rasa je tahu. Sampai sanggup ulang beli, tak mau cari lain dah!


Ok, tiga kotak Collagen Powder for FREE MEMBERSHIP! Cara pengambilan bagaimana nak bagi Collagen ni berkesan dengan sangat cepat akan saya bagitau bila korang beli daripada saya. Eksklusif ok.. untuk sesiapa yang beli dengan saya jer!

Tengok lah kejelitaan hak milik setiap insan ni. Nak cantik mesti usaha tau.



Satu kotak ada 15 sachet. Bagaimana nak jimat, pun rahsia eksklusif. Berbentuk serbuk halus, mudah larut.


Harga runcit sekotak: RM298 sahaja!

Hubungi: 

Suhaila Budin
012-9645614
ID: 868994

Tengok Shaklee, dalam majalah i-sihat isu berapa entah, lama dah ni. Gabungan terbaik untuk awet muda tanpa suntikan. Vivix , Vita-C Plus dan Collagen Powder!


1 ulasan:

  1. Makan collagen shaklee lebih selamat berbanding produk lain yang tiada kajian klinikal.

    BalasPadam