Enter Keyword

Ubat Sembelit Lembut~ Kini Setiap Hari Membuang Dengan Lancar

Assalamualaikum..

Mama memang wajib share dengan korang pasal ni. Especially korang yang ada masalah sembelit, susah membuang, membuang beberapa kali je seminggu atau jugak buasir!

Mama faham sangat macam mana perasaannya apabila 'benda' tu duduk lama dalam usus kita. Sangat tak selesa, sampai satu ketika mama rasa macam pening kepala sebab dah berhari-hari tak membuang.


Dulu mama memang ingat perkara ni normal tau. Sebab dulu mama pernah terbaca dalam akhbar, ada doktor tulis kalau membuang seminggu sekali pun masih normal. Sebab memang macam tu kita 'train' usus kita.

Masalahnya selesa ke?? 

Lagi mengerikan bila datang je perasaan nak membuang tu, 'benda' dah jadi keras.

Dah satu hal pulak kena bertapa berjam-jam dalam tandas.

Pernah tau mama mencangkung hampir 2 jam. Sudah-sudah tu, bukan kawasan 'tu' je luka, malah lutut pun menggigil.

Berdarah..

Ini pun pernah berlaku. Mama sampai pitam tengok darah keluar bersama 'benda' tu. Mujurnya mama belum kena buasir lagi, Alhamdulillah.

Bahaya Kalau Tak Buang Segera

Korang tahu tak kenapa kita kena buang 'benda' tu setiap hari??

Sebab pertamanya ialah, kalau semakin lama 'benda' tu duduk dalam usus kita, ia akan jadi semakin keras. Ini sebab kandungan air padanya semakin ditarik oleh badan. Sebab tu ramai orang bertapa berjam-jam nak mengeluarkan benda alah nan satu itu.

Sebab keduanya ialah, 'benda' tu mengandungi segala bahan yang badan kita tak perlu. Pendek kata benda tu bertoksik! 

Bila benda kotor, bertoksik duduk lama dalam usus, lama-lama ia akan merosakkan sel usus kita. Tu sebab sekarang ramai sangat orang dapat buasir dan kanser seperti kanser usus, kanser kolon dan sebagainya.

Mama bila dapat tau perkara ni, terus rasa cuak dan takut yang amat. Mama tak nak dapat sakit yang bukan-bukan sebab kecuaian dan kemalasan diri sendiri menjaga kesihatan.

Nauzubillahi min zaalik.

Masalah selesai!

Tapi sekarang, syukur Alhamdulillah..mama dah temui penawarnya.

Setiap pagi mesti nak membuang...kadang tu tak tertahan-tahan lagi. Memang lancar sangat! Barulah lega dan boleh senyum manissss menawan.


Mama dah tak bertapa lama-lama dalam tandas. Mama memang seboleh-boleh mengelak untuk duduk berjam-jam dalam tandas sebab mama ada baby kecil yang kena tengok 24 jam. Kalau duduk dalam tandas 2 jam bayangkan apa berlaku?? huhu

Korang yang ada masalah serupa mama, sembelit atau buasir sekalipun, mama cadangkan ambil Ostematrix  ni.

Memang terbaiklah sebab ia tak beri efek buruk langsung pada kesihatan malah kandungan kalsium, magnesium, serta Vitamin D didalamnya akan beri korang BONUS yang lain juga.

Nak tahu bonus apa, kenalah cuba dan rasa sendiri ;))

Atau korang boleh juga dapatkan Ostematrix dalam Set Buasir (Herblax, Vitamin C, Zink dan Ostematrix).

Pertanyaan lanjut, nak order atau nak join ahli untuk dapatkan harga ahli produk ni, cepat-cepat hubungi mama di talian berikut:

~Suhaila Budin~
SMS/ WhatsApp: 012-9645614
ID Shaklee: 868994



Tiada ulasan:

Catat Ulasan