Enter Keyword

[Video] Testimoni Dan Cara Turun Berat Badan 20KG Lepas Bersalin

Ibu-ibu yang baru lepas bersalin mesti ada yang tak sanggup nak tengok rupa sendiri yang jauh berubah daripada sebelum mengandung hingga lepas bersalin.

Paling sedih kalau ada orang kata kita dah macam anak 5 padahal anak baru sorang!

Siap ada yang kata gambar kawin kita pun orang ingat adik kita! Ape hal???

Puan Salwa ni pun ada masalah sama macam ibu-ibu juga iaitu gemuk lepas bersalin. Tapi apa dia buat ye sampai boleh turun berat jadi cun melecun semula.

Bukan sekilo, bukan 10 kilo tapi 20kg tau!!




Susukan bayi anda

Bagi ibu-ibu lepas bersalin yang ingin menurunkan berat badan ke bentuk asal, silalah menyusukan bayi anda dengan gigih sekali.

Sebab sekali sesi penyusuan akan menyebabkan sebanyak 500kalori terbakar taw!

Amatlah rugi kalau tak ambil peluang menyusukan bayi waktu ni. Bukan saja dapat membentuk 'bonding' dengan bayi malah boleh kurus lebih cepat lagi!

Minum banyak air kosong

Air mempunyai 0 kalori. Tiada gula, tiada perasa malah tak memudaratkan langsung. Air membantu meningkatkan metabolisme dan membakar lemak dengan lebih cepat.

Selain itu kita dapat 'flush out' toksin2 yang ada dalam badan kita.

Kawal keluar masuk kalori

Jangan malas untuk kira kalori daripada makanan yang kita makan. Bagi wanita yang aktif menyusu, lebih banyak kalori diperlukan untuk menampung jumlah kalori yang keluar semasa menyusu dan beraktiviti.

Ambil suplemen Shaklee!

Makan suplemen tapi jangan terlalu bergantung kepadanya. Sebab suplemen bukan pil ajaib kurus tetapi ia menambah nilai dalam makanan yang kita makan setiap hari supaya tubuh mendapat nutrisi yang berkhasiat dan dapat menjalankan fungsinya dengan lebih efisien.

ESP
Sumber protein non-GMO ini memberi tenaga kerana ia mengekalkan paras gula dalam darah. Oleh itu kita tidak akan merasa lapar dalam masa yang lama.

Dengan itu ia mengurangkan perasaan asyik nak makan bagi ibu menyusu.

Alfalfa Complex
Alfalfa Complex pula ialah agen detoksifikasi. Ia membantu mencuci darah, usus dan membantu dalam melawaskan pembuangan bahan-bahan toksin setiap hari.

Alfalfa juga membantu menyerap kolesterol jahat dalam salur darah dan menyingkirkan lemak.

Omega dan Lecithin
Omega Guard dan Lecithin ialah agen pembakar lemak terbaik. Ia juga membantu menurunkan aras kolesterol jahat dalam darah.

Dengan mengamalkan keempat-empat perkara diatas, ibu-ibu pasti dapat menurunkan berat badan berkilo-kilo seperti Puan Salwa.

Nak tips kurus serta dapatkan Set Slimming di atas, hubungi saya segera!

~Suhaila Budin~
SMS/ WhatsApp: 012-9645614
ID: 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan