Enter Keyword

Krim Untuk Hilangkan Kedut Di Kawasan Mata, Bibir Dan Leher

Orang kata, kalau ada garis-garis halus tepi mata, itu tanda kita banyak pengalaman. Kalau garis halus tepi bibir itu tanda kita banyak ketawa. Jika di leher pula itu tanda kita semakin berusia!

Sebenarnya, apabila usia makin menginjak dewasa, kesan kedutan atau garis halus ini akan mula kelihatan dan akan jadi sangat jelas melewati usia lewat 40an. Ia adalah suatu proses semulajadi dan memang normal.

Kulit menjadi kedut akibat kehilangan kolagen dan elastin dalam tisu penghubung. Sel kulit menjadi lemah dan rapuh disebabkan perubahan pada fibroblas yang menghasilkan kolagen dan elastin.


Kedutan pramatang (atau penuaan pramatang) pula di sebabkan banyak faktor contohnya persekitaran yang tercemar di tambah dengan gaya hidup yang tidak sihat, pemakanan tidak berkhasiat, serta tekanan. Ini di burukkan lagi jika kita seorang perokok dan mempunyai berat badan berlebihan (umur biologi lebih tua dari usia sebenar), serta kehilangan vitamin antioksidan penting seperti vitamin C dan E.

Cara Semulajadi Hilangkan Kedutan

Selain mengamalkan petua semulajadi contohnya mengurut dan menggosok muka menggunakan minyak zaitun, saya nak perkenalkan dengan satu krim yang semulajadi ni. Namanya Enfuselle Eye Treatment.


Eye Treatment ini bukan saja boleh di sapu di sekitar kawasan mata, malah juga boleh di sapu pada bahagian tepi bibir, leher atau mana-mana kawasan yang ketara kedutnya. Yang best dan menarik mengenai Eye Treatment ini ialah ia berasaskan tumbuhan, tidak mengandungi bahan kimia bertoksik yang bahaya untuk kulit dan ia di buktikan selamat oleh pakar kulit.

Amacam, best kan??

Untuk kesan yang lebih mantop, saya syorkan juga pengambilan Vitamin C semulajadi ini.

Vitamin C amat penting kepada tubuh kerana ia diperlukan untuk meransang pengeluaran kolagen, memberi keanjalan kepada kulit dan menjadikannya lebih muda, lembut dan licin.

Jadi, memang paduan yang cukup istimewa dan mantap dalam menyelesaikan masalah kulit kedut.

Dapatkan salah satu atau kedua-dua produk ini dengan membeli secara online,

Klik >>>>
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ec6e0db858f38bce30583a52fe092619

Atau, hubungi saya:

~Suhaila Budin~
012-9645614
ID: 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan