Sendi Lutut Ketat Dah Hilang Lepas Makan Jus Sirap Anggur


Apa perasaan kita bila mak atau ayah asyik mengeluh sebab susah nak berjalan dan susah nak buat kerja?

Badan pulak rasa lemah je?

Kita sebagai anak mestilah tak sampai hati tengok kan?

Macam Puan Linda ni ha, ayah dia sakit urat, pernah jalani pembedahan. Yang maknya pula ada kencing manis dan sakit lutut.

Ayah Puan Linda ada makan produk X tapi tak sedap. Produk apa Ciksu pun taktau.

Minggu lepas Puan Linda beli sirap anggur ni dua botoi. Satu untuk mak, satu untuk ayah.

Alhamdulillah, semalam Puan Linda kata ayah dia suka sangat. Tak leceh nak makan. Badan dah kembali bertenaga dan boleh buat kerja macam biasa.

Mak Puan Linda pula lutut dah tak ketat. Nak bangun dari katil dah takde nak mengeluh sakit lagi. Dah boleh berdiri lama-lama dan dah boleh buat kerja rumah macam biasa.

Syukur Alhamdulillah. Kembang kempis hati Ciksu baca cerita Puan Linda ni semalam.

Mudah-mudahan mak ayah Puan Linda terus sihat walafiat hendaknya. Amiin.

shaklee kuantan


Bagaimana Sirap Anggur Vivix Membantu Mengurangkan Sakit Sendi Dan Lutut?


Terlalu banyak kajian dan penyelidikan saintifik yang telah ditemui yang mengaitkan bahan polifenol iaitu resveratrol dalam tumbuhan dapat membantu mengurangkan kesakitan dan keradangan sendi. 

1. Resveratrol mempunyai kesan paling aktif anti-inflamatori

Resveratrol dapat mencegah penyakit berkaitan sendi dan tulang seperti osteoathritis dan rheumatoid athritis dengan cara bertindak sebagai anti-radang. Vivix berkuasa 10 kali ganda daripada resveratrol itu sendiri.

2. Agen antimikrob semulajadi

Polifenol dalam tumbuhan dapat merencat pembiakan bakteria yang menyebabkan bengkak dan radang sendi, oleh itu ia bertindak sebagai antibiotik semulajadi.

3. Resveratrol mengaktifkan tindak balas imun

Dengan itu ia mengurangkan kesakitan akibat rheumatoid athritis serta meringankan simptomnya.

4. Mencegah kerosakan rawan dan tulang

Polifenol dalam Vivix mencegah pembentukan athritis dengan merencat kehilangan rawan dan tulang.

5. Mencegah kerosakan sel dan DNA

Dalam kajian makmal, Vivix terbukti dapat mencegah kerosakan sel dari peringkat DNA. Ia juga memperbaiki kesihatan metabolisme bagi keseluruhan tubuh.

Dengan hanya sesudu Vivix setiap hari, Vivix amat digemari sebab ia bukan saja terbukti berkesan secara saintifik, bahkan satu botol untuk total wellnes!

Hubungi saya untuk dapatkan Vivix anda!


012-9645614

ID: 868994
*Vivix bukan ubat yang merawat, tapi suplemen yang menyihatkan dan terbukti secara klinikal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan