Enter Keyword

TESTIMONI ALFALFA DARI ISTERI YANG BERPUAS HATI ;)

Assalamualaikum, salam ceria!!!

Mari baca testimoni tentang Alfalfa Complex Shaklee dari pengguna2 yg sangat berpuas hati dan bahagia..

Testimoni 1

"askum...juz nk share..ada kwn sy guna alfafa..sebelum nie dia ada masalah keputihan..alhamdulillah dgn izin Allah, afte guna alfafa keputihan berkurangan dan keintiman semakin mengkagumkan..dia ckp suami dia pun tersenyum lebar..Alhamdulillah syukur sgt2..hepi saya dengar..:)" -Maria norly

Testimoni 2

"nak share sikit ler yer..saya after bersalin anak kedua mmg dingin...en. suami pegang2 pun saya rimas.. sebab bila bersama saya rasa tk selesa sesangat...sampai suami frusted la juga, tp naseb dia jenis penyabar...tp lepas saya consume alfalfa memang berbeza sangat...rasa yang tak selesa bila bersama dah jadi lain macam..ahahahhhahahhh-mesti cuba alfalfa bagus...sekarang en. suami pun dah amik alfalfa- sekadar perkongsian yer." -Puan ZZ.


Testimoni 3

"saya pon after deliver agak dingin dgn husband.. alhamdulilah after consume alfalfa.. keadaan dah berubah.. husband pon dah boleh tersenyum"- Puan N. Nadia

Testimoni 4

"So far baru consume alfalfa 2 hari....Mentang2 bulan ni promotion alfalfa kan...hahaha...siap buat stok lagi..Mak mertua pon amik sebotol...hehehe....Walaupun baru 2 hari amik alfalfa, dah trase kelainannya..Badan rase lebih ringan.Buang pon lawas je pepagi...Dah 2 hari lenguh2 tangan tak tau ape sebab..Mungkin sbb cuaca skang ni asik ujan, tido malam plak ngan kipas terpasang.Maybe pasal tu lar kot..Then semalam amik, lenguh tangan dah ilang...weeeee...leh tido ngan lena ....Saya consume alfalfa coz nak turunkan berat badan sebenarnye..Maybe saya nak tambah lecithin ngan B compleks plak dalam minggu ni....nanti saya update lagi pasal alfalfa ni k ( ^ _ ^ )...."- Puan S. Reza

Banyak lagi sebenarnya nak share..tp intenet slow cam siput mengawan.huk3.. aptb.. tggu testimoni part 2 plak ye ;)

Tunggu apa lagi? Hubungi:

SMS 013-2369434
emel: butik.annajah@gmail.com
pm: Su Annajah
fb page: Saya Mahu Sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan