Enter Keyword

10 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Ramai yang tanya termasuk kawan-kawan saya, "apa benefit jadi ahli Shaklee?", "best ke jadi ahli?".

 Mestilah best dan banyak kelebihannya. Kalau tak takkan saya bertahan lebih setahun dalam bisnes ini. Inilah MLM paling lama saya join dan betul2 serius. Ibarat tak pandang belakang lagi dah...jalan terusss je ke depan. InsyaAllah.

Ok, disini saya senaraikan beberapa kelebihan anda menjadi ahli dan mendaftar dengan saya (atau guna ID  868994 saya sebagai sponsor anda).

1. Dapat beli barang dengan harga ahli. Untung sebanyak 25% daripada harga runcit. Banyak tu beb!

2. Dapat cash back bonus daripada setiap pembelian anda, jika membuat pembelian melebihi 150uv (bersamaan RM470) dan keatas dalam sebulan. (bonus 5%-21%)

3. Jika nak jadi ahli untuk makan sendiri atau berkongsi dengan saudara mara, tak perlu nak maintain pembelian atau maintain point setiap bulan untuk kekalkan keahlian.

4. Anda akan di ajar bagaimana cara nak order barang sendiri. Lepas ni pun bila2 masa boleh bisnes!



Untuk yang serius nak bisnes

5. Dapat bimbingan team kami dan team upline kami iaitu terdiri daripada leader2 Shaklee yang telah berjaya.

6. Dapat akses ke special secret grup kami di Facebook untuk belajar tentang produk, marketing, dan SEO.

7. Produk yang telah menjadi fenomena. Tak perlu nak terang panjang lebar kerana kebanyakan orang dah tahu tentang produk Shaklee

8. Bisnes online (preferred) atau offline. Dalam banyak masa tak perlu buang masa jumpa client / prospek di luar rumah. Masa yang sangat fleksibel.

9. Boleh menjalankan bisnes pada bila2 masa asalkan ada internet coverage. Segala order dan penghantaran juga dihujung jari.

10. Produk berjenama, terkenal berkualiti tinggi, syarikat berprofil tinggi dan dikenali di seluruh dunia

Ok, dah cukup 10. Sebenarnya ada banyak lagi kelebihan yang saya dapat. Yang tu tak bleh cerita.. Jom jadi ahli dulu dan anda akan rasa apa yang saya rasa.

Bagaimana nak jadi ahli?

1. Pergi sendiri ke branch Shaklee berhampiran anda dan gunakan ID saya  868994 sebagai sponsor anda. RM65 untuk pendaftaran seumur hidup. Anda dapat beg starter kit.

2. Pendaftaran melalui saya, RM75 (kos pos starter kit RM10). Maklumat lanjut boleh emel ke butik.annajah@gmail.com atau hubungi Suhaila 013-2369434.

Kepada yang dah jadi ahli dibawah team kami, tahniah saya ucapkan! Teruskan langkah anda dengan Shaklee.. insyaAllah semoga impian anda tercapai!

Jom menuju puncak!


Your Shaklee Independent Distributor:
Suhaila 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
ID 868994
fb/ SuAnNajah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan