Enter Keyword

Khasiat ESP Shaklee Untuk Kulit

Assalamualaikum w.b.t

Bertemu lagi kita dalam bulan promo gempak ESP! Produk terlajak laris daripada MS dan rakan2 SID yg lain!

MS suka sangat cerita pasal ESP nih. Sebab apa? Sebab MS dah makan dan MS dah rasa kesannya. Gitu juga kawan-kawan MS yg dah beli ESP. So derang memang sudah jadi pengguna ESP tegar, asal habis mesti repeat order.

MS perhatikan derang yg peminat tegar ESP ni memang mempunyai kulit yang cantik, licin, gebu, cerah dan berseri. Cela-cela macam segan nak dekat tau. Serius!

Ada orang kata kalau minum soya ni kulit jadi nipis la, mudah dapat alergik, parut senang lekat dan sebagainya. MS terfikir soya apa yang depa duk telan tu? Haa hati-hati ye. Tak semua soya beri kesan yg sama. Terutama soya yang kita beli di pasaraya, yg kemungkinan besar soya itu dah terubahsuai genetiknya (GMO soy).

Sejak MS tahu perbezaan itu, MS dah lama tak beli soya kotak. Just minum ESP saja macam pengguna tegar ESP yg lain.

Hasilnya:
1. Parut cepat pudar
2. Muka dan seluruh badan jadi cerah
3. Kulit lebih lembut dan licin
4. Kulit jadi gebu dan berseri
5. Jerawat susut
6. Rambut tebal dan subur
7. Kulit lebih anjal dan melantun2
8. Kulit jadi lembap dan tak kering lagi

Sendiri makan sendiri boleh rasa la kan. Sebab tu derang tak segan silu repeat order berkali-kali.

Nanti MS upload gambar mereka yang dah transform kulit wajah hanya dengan ESP. (ni duk tulis pakai phone, susah nak cari gambar) ngeee...

Kenapa ESP?

MS dah pernah tulis pasal ni dalam entry terdahulu. So secara ringkasnya, soya ESP adalah sumber protein lengkap berasaskan tumbuhan yg sangat mudah di proses oleh tubuh. Ini kerana molekul lebih kecil protein iaitu asid amino dapat dipecahkan dengan sempurna dan digunakan oleh sel tubuh termasuk sel kulit untuk membina sel baru dan menggantikan sel yang dah rosak atau mati.

Protein ibarat makanan sel. Jika sel tubuh kita dapat makanan yang berzat, berkhasiat dan bagus maka ia menjalankan proses regulasi dengan lebih berkesan!

Oleh sebab itu, sumber makanan terbaik wajib di beri kepada tubuh kita.

Jom jadi geng ESP saya!!

Hubungi:

Suhaila 012-9645614
fb: Su AnNajah
emel: butik.annajah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan