Enter Keyword

Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang

Assalamualaikum w.b.t

Oleh kerana permintaan hangat Shaklee yang tak putus-putus dari seluruh pelusuk dunia, apa lagi Malaysia kan, maka inginlah saya menyeru di sini, bahawa anda yang berada di sekitar Kuantan boleh mendapat produk Shaklee tanpa kos pos melalui saya.

Saya mempunyai kepakaran dalam memberi servis pantas, konsultasi eksklusif percuma sepanjang masa dan mempunyai pengetahuan luas mengenai suplemen, vitamin dan nutrisi insyaAllah.

Saya amat gembira dapat membantu anda yang ingin meningkatkan tahap kesihatan, memulihkan penyakit dan mengambil suplemen untuk memenuhi keperluan tubuh anda.

Shaklee adalah syarikat nutrisi berasaskan sumber semulajadi dan melalui proses pengilangan yg semulajadi serta amat ketat sesuailah sebagai syarikat yg bertapak kukuh di dunia melebihi 100 tahun.

Kepada anda penduduk Kuantan yang ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh menghubungi saya melalui:

WhatsApp: 012-9645614
SMS/ Call: 013-2369434

Saya, SUHAILA BUDIN, pengedar sah Shaklee anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan