Enter Keyword

ESP SHAKLEE TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN BERKESAN!

Hai olss!

Sebelum habiskan baca entry ini, pastikan korang dah baca entry bertajuk PROTEIN DAN PENURUNAN BERAT BADAN sampai habis juga ;)

ESP Shaklee antara produk Shaklee yang sangat laku macam pisang goreng panas yang dijual ketika hujan lebat, perut lapar dan gerai jual pisang goreng je yang ada waktu itu dan kebetulan memang kita pulak tumpang bawah payung gerai tu. Boleh bayang tak? Hahaha.. Desperate sangat mendapatkan ESP okeh!

Kenapa ek sampai begitu sekali keterujaan orang membeli ESP lebih-lebih lagi orang yang nak kurus ni??

Nak tahu sebab apa? jeng jeng jeng!!!


Ini bukan 10 tapi berpuluh kebaikan ESP.. Ada lagi sebenarnya, cuma tak dapat nak tulis dalam satu muka power point ni ;P

Lagi satu sebab ialah ia protein soya yang tulen..proses pembuatannya pun tulen dan semulajadi! Baca bagaimana nak PILIH Suplemen Soy Protein di sini.

Sebab itu orang sangat sukan ESP!

Nak kurus je, tapi dapat semua kebaikan yang lain!! Tiba-tiba kulit cantik, tiba-tiba mengandung! Haaa ada beberapa orang pelanggan saya mengadu dorang jadi subur lepas minum ESP! Sekarang da selamat melahirkan pun. Alhamdulillah..

Bila saya cakap ESP turunkan berat badan dengan berkesan, ini bukan satu auta, atau scam, atau spam atau overclaimed atau nak menaikkan ranking blog di google!. keh3.. Ini betul betul, bukan chobaan! Ini benar-benar terjadi!!

Dulu dah kongsi testimoni orang yang berjaya turunkan berat badan. Baca sini. Eh baca link yang sama kat atas tadi.. Protein dan Penurunan Berat Badan.

Ni haa lagi testimoni terbaru!



Hohoho best tak? best tak?? Sebenarnye ramai sangat yang dapat turunkan berat badan semata-mata minum ESP jer.. tapi nak lagi best makan la sekali dengan Lecithin dan Alfalfa kan? Barulah proses pembuangan lemak berjalan dengan lancar dan semulajadi juga!


Ini special untuk korang yang beli dari blog saya. Saya namakan ia Set Kombo 3 in 1. Sihat dapat, slim dapat, santeeekkk pun lagi dapat.

Lecithin tu , selain fungsi utamanya pecahkan lemak dalam badan, ia boley buat kulit cantik gak tau, ia membentuk membran sel yang boleh melembap dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolisme sel dan anti penuaan!

Alfalfa pulak untuk buang dan cuci segala toksin2, kolesterol2 yang ada dalam salur darah kita. Bila dah cuci dan suci, barulah segala vitamin dan protein yang kita makan dapat diserap sepenuhnya oleh badan, dan barulah ia berkesan!!!

So kalau makan vitamin takde kesan tu mesti banyak toksin tak buang tu ahaks!

ESP tak yah cakap la.. baca pulak pasal ESP kat sini ;)

Cara makan macam mana? Haa tu eksklusif untuk pelanggan saya saje.. Jadi, kalau berminat dengan Set Kombo 3 in 1 ini boleh la SMS dengan menaip Set Kombo 3 in 1 ke nombor 013-2369434 Su. Harga special untuk korang ;)

Pertanyaan, konsultasi, tempahan, sembang-sembang, hubungi:

Suhaila 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
Fb/ Su AnNajah
page fb/ Saya Mahu Sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan