Enter Keyword

Benefit Dan Faedah Jadi Ahli Shaklee

Hai.. rojak pulak tajuk entry ni.. tak pe la kan. Sekali sekala rojak. Lagi pun memang selalu orang tanya

"apa benefit jadi ahli Shaklee ni?"

Soalan rojak, jawapan kena rojak jugak la.. Tak gitu? hihi..

Macam mana nak jadi ahli Shaklee, saya dah tulis dalam entry-entry sebelum ni. Tapi kita imbas kembali secara ringkas camane cara nak join.

1. Yuran keahlian sekali seumur hidup cuma RM75 (termasuk pos RM10).

2. Untuk dapat free membership pula boleh beli barang sehingga 200 uv (lebih kurang RM680).

3. Boleh juga daftar sendiri di branch Shaklee berhampiran dengan menggunakan sponsor ID 868994.

Kalau nak saya tolong daftarkan , boleh emel kepada saya butik.annajah@gmail.com dan memberikan butir-butir peribadi (untuk saya daftarkan dalam sistem online)

Ok, apa faedah/ benefit yang akan anda dapat kalau jadi ahli Shaklee.

1. Dapat beli barang dengan HARGA AHLI which is 25% lebih murah daripada harga runcit.

2. Boleh beli sendiri melalui online, datang ke branch atau minta saya tolong belikan.

3. Setiap bulan, akan ada promosi untuk satu-satu produk, so waktu ni akan dapat harga yg lagi murah untuk ahli. Special untuk ahli saja tau!

4. Jika anda buat belian guna ID sendiri melebihi 150uv pada bulan tersebut, anda layak menikmati bonus pada bulan berikutnya.

Kalau saya berminat nak buat bisnes Shaklee macam-mana pula?

1. Anda boleh terus mempromosi kepada kawan-kawan, sedara-mara atau sesiapa saja tanpa had.

2. Anda akan dimasukkan ke bawah team bimbingan saya dan upline-upline saya yg tidak pernah lokek ilmu.

3. Anda berpeluang menikmati BONUS sehingga 6 angka!

4. Anda berpeluang menikmati BONUS KERETA!

5. Anda berpeluang ditaja untuk menunaikan umrah secara eksklusif atau menikmati percutian tajaan Shaklee!

Rasai keriangan menjadi ahli Shaklee seperti kami!!


Gambar 1: Pertemuan bersama Master yg disayangi (pangkat nenek). Bisnes Shaklee ialah family business, so suami, anak-anak memang turut terlibat secara langsung. Tak perlu susah-susah fikir nak tinggal anak. Best kan??


Gambar 2: Semasa pertemuan grup upline saya di Antan Batura, Tasik Shah Alam. Bisnes ni rileks dan santai jer. Jumpa pun kat restoran, kolam. Boleh bawak sape-sape. Tengok tu baby pun ada.


Gambar 3: Sama la, kat Antan Batura tadi. Sisi lain. Gelap muka sebab terang sangat kat belakang tu.

Apa yang best tentang bisnes ini ialah, ia mengambil konsep pendekatan dunia dan akhirat. Bisnes yang sebenar-benarnya bisnes.

HALAL lagi patuh syariah, InsyaAllah. Kami selalu menekankan kepada semua pengedar supaya menjadi peniaga yang beretika, jujur dan amanah walaupun persaingan sangat sengit.

Alhamdulillah...rezeki Allah itu sentiasa ada.

Nak tahu apa lagi yang best tentang bisnes ini, apa tunggu lagi! Daftar sekarang!! Emelkan ke butik.annajah@gmail.com.

Suhaila 013-2369434
fb/ su.annajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan