Enter Keyword

Cara Hilangkan Bau Badan Buat Jejaka Berwajah Kacak Tapi Takde Awek Nak Dekat

Masa fikir tajuk ni teringat lagu Bujang Lapok "........bau ashem, ketiak sapa busuk"

Rupanya Bujang Lapok pun ada masalah bau badan. Tak perlu segan mengaku sebab ini memang masalah global namun cuba disembunyikan dengan memakai bergelen-gelen minyak wangi. Cuma orang yang rapat aje lah yang tahu tahap kemasaman tapi tak sampai hati nak bagitahu.

Itu belum lagi kalau tengah berpeluh. Baru lepas bersukan atau bersesak-sesak dalam LRT. Baunya MasyaAllah boleh pening kepala!

Sebenarnya bau badan yang busuk ni adalah disebabkan pengumpulan toksin dalam badan. Toksin boleh berkumpul di mana-mana sama ada di bawah kulit, dalam salur darah, dan pada organ contohnya perut dan usus.

Badan dan mulut berbau berlaku kerana proses penyeimbangan fungsi perut untuk pembuangan toksin. Tak guna kalau sembur berbotol-botol minyak wangi tapi kita tak bantu untuk flush out toksin tu keluar daripada badan.

Bagaimana nak buang? Selain banyak minum air kosong, boleh juga ambil produk yang menggalakkan detoksifikasi secara semulajadi.

Alfalfa Complex
Agen detoks yang terkenal. Ia membantu membuang toksin daripada salur darah, usus, dan hati. Perjalanan darah menjadi lancar begitu juga proses perkumuhan oleh organ hati dan perut.

Herb-lax
Meransang usus untuk melakukan proses pembersihan secara lembut dan mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus.
Selepas bantu tubuh kita menyingkirkan toksin, badan akan lebih sihat dan segar, masalah badan berbau busuk masam tiada lagi dan kita boleh bergerak dengan bebas dan yakin!

Untuk pembelian dan cara pengambilan yang berkesan, cepat-cepat hubungi:

Suhaila (868994)

2 ulasan: