Enter Keyword

Pengedar / Stokis Shaklee Di Balok, Beserah, Dan Gebeng

Assalamualaikum wbt.

Tercari-cari pengedar Shaklee berhampiran kawasan anda?
Nak jimat duit pos?
Nak tanya apa-apa berkaitan Shaklee?
Nak order vitamin Shaklee dan terus sampai depan pintu rumah anda?
Nak konsultasi Shaklee percuma?
Malas nak order online?
Malas nak 'bank-in' duit di bank?
Berminat nak buat bisnes tapi tak kenal siapa?

Jangan risau, saya ada berhampiran anda!

Saya adalah pengedar sah Shaklee sejak 2012 dan masih aktif dan giat menjalankan bisnes Shaklee dari rumah.

Kepakaran saya ialah mengenalpasti produk, vitamin atau nutrisi mana yang sesuai dengan masalah kesihatan anda. Saya juga pakar dalam Set Ibu Hamil, Set Berpantang, Set Penyusuan dan Set Kecantikan juga masalah kesihatan umum pelbagai usia. Saya sedia membantu anda dengan memberi khidmat nasihat serta konsultasi berkaitan produk Shaklee.



Jika anda berada di kawasan sekitar Kuantan seperti:
-Beserah
-Sg. Karang
-Balok
-Pelabuhan
-Kawasan Perindustrian Gebeng
-Sekitar Bandar Kuantan

anda di jemput dan di alu-alukan untuk menghubungi saya. Saya menerima dengan hati yang gembira dan terbuka.

Anda boleh menghubungi saya melalui:-

SMS/ WhatsApp: 012-9645614 (Suhaila) / 019-2083656 (Azman)

~Suhaila Budin~
012-9645614

Tiada ulasan:

Catat Ulasan