Enter Keyword

Testimoni Shaklee Untuk HIPERTIROID

Hai, assalamualaikum.

Sebelum ni kita dah tahu serba sedikit mengenai hipotiroid dan hipertiroid. 

Baca >> Cara Mengawal Dan Mengatasi Gejala HIPERTIROID 

Hari ini kita tengok pula feedback daripada pengguna suplemen Shaklee untuk mengatasi gangguan hipertiroid mereka. 

Testimoni 1


Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4


Apa jua gejala penyakit sebenarnya sangatlah mengganggu kehidupan seharian termasuklah gejala hipertiroidisme.

Saya sendiri dulu mengalami pelbagai masalah kesihatan seperti resdung yang teruk, migrain, dan ada juga keadaan menggeletar yang saya sendiri tak pernah terfikir pun untuk rawat. Semuanya hilang sendiri tanpa saya sedar, asbab saya amalkan suplemen Shaklee. 

Alhamdulillah sekarang dah hampir sepuluh tahun saya dengan Shaklee dan akan terus mengamalkannya. 

*Suplemen Shaklee bukan ubat. Ia tidak mendiagnos, merawat, mengubat atau mencegah penyakit. Ia adalah makanan tambahan yang membekalkan nutrisi 100%  semulajadi kepada badan. 

Sekiranya anda ada sebarang persoalan nak di ajukan, dan nak dapat produk Shaklee, boleh hubungi saya. Saya sedia bantu anda bila-bila masa.

Puan Suhaila

Whatsapp: www.wasap.my/60132369434

ID 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan