Enter Keyword

TESTIMONI VITAMIN C SHAKLEE SECARA TAK SENGAJA

Eh!!

(Copy dari status Facebook saya) ~kes malas nak tulis banyak kali :P

Excited ni nak citer. Tadi sembang-sembang dengan jiran. Dia tahu saya jual Shaklee, lepas tu dia interview saya,

Akak D: Su ada jual vitamin C tak?

Saya: ada kak 

Akak D: hari tu akak pegi facial, tengok orang tu kulit dia cantik je akak tanya dia makan apa. Dia kata makan vitamin C Shaklee. Ni akak nak cuba ni.

Ngehngeh..

Saya pun ajak masuk rumah, bagi dia pamplet dan tunjuk botol vitamin C.

Sembang blablabla...ok, dia nak ambil Vitamin C lepas gaji. 

*************************
Cuma terfikir, orang yang kerja pusat kecantikan pun makan vitamin nak cantik kan?

Inner out beauty. Cantik diluar biarlah cantik dari dalam juga.

*err dan hati pun mesti cantik juga* 

lai lai lai!! Vitamin C Shaklee always hot!!!


**********************************************************************

Tup tup kat facebook keluar pulak gambar ni! (beberapa minit kemudian)


testimoni vitamin C Shaklee

Haa kan dah kata?? Vitamin C Shaklee (of kos!!) memang terbaik untuk kecantikan kulit secara semulajadi!

Tunggu apa lagi, sebelum habis stok cepat-cepat hubungi Mama Su 013-2369434 atau fb/su.annajah

Penghantaran: Seluruh Malaysia

COD area: Seluruh Kuantan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan