Enter Keyword

TESTIMONI: Batuk Sembuh Dengan Vivix


[ ESCAPE FROM THE DEATH ]

Kalau tengok Vivix ni, memang satu peristiwa saya tak boleh lupa.

"AWAK NI SUSPEK TB"

Masa tu baru 26 tahun. Masa tu baru 2 bulan kahwin. Masa tu jugak rasa macam, sampai sini saja ke nyawa aku?

Tak tergambar sangat, lemah sangat langkah saya masa tu. Macam mana saya stuck tak tahu nak buat apa.

Berapa malam saya tak tidur lena. Satu, sebab batuk yang berterusan. Dua, sebab takut mati.

Saya ambil keputusan, kongsi cerita dengan geng-geng Shaklee saya. Saya ingat lagi, Neni Siti Ayu Zuati Jafri terus suggest Vivix.

Masa tu tak fikir apa, terus order. Botol Vivix sampai dekat rumah masa saya tengah sibuk majlis resepsi sebelah suami, abang Gdex call bagitau parcel dah sampai.

Dua kesan saya dapat lepas minum Vivix,

1. Kahak terus keluar dengan banyak dan kerap.
2. Tidur lebih lena.

Terus tak jumpa doktor ambil result 😂 (saya pergi jalani semua test yang doktor arahkan tau).

Alhamdulillah, ikhtiar supplements premium untuk kebaikan diri sendiri. Tapi tapi tapi, sila jangan skip ubat doktor semata-mata nak makan Vivix tau! Dua-dua kena makan sebab ubat doktor merawat, supplements topup apa yang kurang.

Bila kita dah sakit, kita tak peduli dah supplements tu mahal ke apa ke. Apa yang kita peduli, nak cepat sihat walau dengan berapa kos sekali pun.

Kan?

Sebab itu, saya sentiasa ambil vitamin dari masa sihat lagi, sebagai langkah mencegah sakit.

Mencegah itu lebih baik dari mengubati, kan?

Asyrafiah Sabri
Pernah disuspek TB

Order Vivix : www.wasap.my/60129645614

Tiada ulasan:

Catat Ulasan