Enter Keyword

Omega Guard Shaklee: SUPLEMEN MINYAK IKAN TERBAIK DI PASARAN!!

Hehe mentang-mentang promosi Omega bulan ni, tiap2 hari nak cite pasal Omega, Omega-3, minyak ikan dan sebagainyalah!! Saya memang excited..saya suka..saya suka..saya suka!!

Sebab apa saya kata ia minyak ikan terbaik? Sebab-sebabnya ialah:

1. Omega Shaklee adalah daripada ekstrak ikan2 saiz kecil. Kenapa? Sebab ikan saiz kecil mengandungi sangat sedikit logam berat dan toksin dalam spesis terkecil rantai makanan.

2. Ia di proses dengan kaedah ultra tulen bergred farmaseutikal dengan teknologi terkini! Dalam bahasa lain, dengan kaedah penyulingan proprietari tiga molekul!!

Proses ni istimewa sebab ia boleh ekstrak omega yang paling tulen (jarang dibuat oleh syarikat lain sebab ia proses yg mahal), dan menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti-plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl) iaitu bhn buangan kimia industri yang sangat berbahaya.

3. Omega Shaklee adalah ekstrak isi ikan, "flesh fish", bukan ekstrak organ ikan seperti hati. Hati adalah tempat pengumpulan bahan-bahan toksik berbahaya juga pengumpulan lemak.

4. Omega Shaklee adalah ekstrak ikan bebas lautan sejuk seperti sardin, makerel, hering, anchovies. Kebanyakan syarikat menggunakan ikan yang diternak secara komersial, guna sangkar, makan pellet sepanjang hidup..ini menyebabkan kandungan Omega-3 dalam ikan tersebut kurang, tidak berkualiti malah penuh bahan sintetik daripada pellet tersebut!

5. Lengkap dengan 7 rangkaian asid lemak Omega 3:

  • EPA - 180 mg
  • DHA -120mg
  • EFA - 330mg
  • lain-lain Omega-3 - 31.7mg
6. Ia ekstrak tulen minyak ikan, bukannya lemak ikan! Banyak syarikat mengeluarkan suplemen 'lemak ikan' untuk mengurangkan kos!

7. Omega Guard Shaklee halal, tulen, berkualiti tinggi, bioavailable, low ordour, mudah di hadam, boleh dikunyah oleh kanak2!!


Sebab itu ia minyak ikan yang paling digemari ramai! Barang 'mahal' sememangnya mahal kan?

Hubungi saya, Suhaila  013-2369434 untuk dapatkan Omega Guard anda!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan