Selasa, 1 Oktober 2013

CAROTOMAX SHAKLEE KECUTKAN KETUMBUHAN PADA MATA

Salam semua!!

Walaupun bulan ni promo Collagen Powder, MS nak share satu testimoni panas tentang Carotomax Shaklee  dulu.

Testimoni ni tak lain tak bukan dari abang ipar MS sendiri..

Abang ipar ni ada masalah dengan mata beliau di mana ada ketumbuhan yang muncul menyebabkan pandangan dia kabur.

Pernah menjalani MRI serta pembedahan sebanyak dua kali tapi ketumbuhan tu tetap naik jugak. Doktor kata, kalau tak buang akan sebabkan kanser malah mungkin buta. Ngeri kan??

Macam-macam ikhtiar termasuk makan ubat hospital yang rege ratus2, yang rege puluh2, air akar kayu pun pernah, tapi ketumbuhan tu tetap tumbuh juga.

Masa raya puasa bulan 8 haritu MS berikan dia Carotomax.
Carotomax Shaklee

Follow up kemudian dia kata tak rasa apa-apa2.

Tiba-tiba harini dapat SMS dia bagitau semalam dia gi cek doktor, doktor kata ketumbuhan tu dah mengecil!!

Terkejut MS.. Syukur syukur syukur Alhamdulillah..

Kuasa Allah kan?? Yang penting kita ikhtiar. Ikut mana pun takpe asalkan caranya HALAL kemudian kita bertawakkal.

InsyaAllah boleh baik. Allah dah janji setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.

Abang ipar mintak lagi Carotomax botol ke-2. :)))

MS doakan beliau segera sembuh, dapat jalankan aktiviti dan beribadah dengan lebih baik, insyaAllah.

Haa sape yang masih keliru tentang Carotomax, ni MS nak cerita. Carotomax ni sumber dia berasaskan sayur-sayuran dan tumbuh-tumbuhan. Tumbuh2an pulak organik, bebas bahan kimia, bebas GMO semuanya. Takde racun2 segala.

Carotomax adalah antioksidan yang tinggi, ia boleh menghambat radikal bebas penyebab kanser.

Ia sangat sesuai untuk mata sebab kaya dengan beta karotena, fitokimia, yang penting untuk kesihatan sel, kulit, mata, pertumbuhan malah sistem peranakan lelaki dan wanita!

Baca testimoni Carotomax sini yer.

Mari,sape2 lagi nak tingkatkan kesihatan mata boleh cuba Carotomax Shaklee.. Memang berbaloi!!

Hubungi:
Suhaila 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
fb/ Su AnNajah
page/ SayaMahuSihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan