Enter Keyword

Testimoni Terbaru Vivix Shaklee Dan Kencing Manis

Assalamualaikum w.b.t

Sekian lama tak update entry, laptop dan broadband ku buat hal. Hii tapi itu tidak mematahkan semangatku untuk memberi bahan bacaan terbaik untuk korang, peminat blog MS.. (eh aku ada peminat ke?) Hehe..whatever..

So, hari ni MS nak jamu korang dengan satu testimoni terbaru, fresh lagi ni mengenai hot seller Vivix Shaklee!

Seperti yang korang semua dah sedia maklum, Vivix Shaklee memang terkenal membantu memperbaiki tahap kesihatan dan membantu dalam merawat penyakit secara semulajadi. (pls note the word MEMBANTU ok)

Seperti yang MS dah jelaskan dalam entry dolu-dolu, baca Vivix Shaklee Dan Kencing Manis, kandungan resveratrol yang tinggi dalam Vivix amat-amat membantu dalam meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin.

Hormon insulin adalah salah satu hormon penting dalam badan manusia yang dihasilkan oleh sel beta Langerhans yang berada di dalam kelenjar pankreas. Ia adalah sejenis protein yang berfungsi mengawal kadar gula dalam darah.

Selalunya, pada pesakit kencing manis, sel pankreasnya tidak dapat menghasilkan insulin, pengeluaran insulin yang terlalu sedikit atau menghasilkan insulin yang 'rosak' sehingga tidak dapat digunakan oleh tubuh. Oleh sebab itulah gula dalam darah tidak dapat digunakan secara efektif oleh sel-sel badan, dan glukosa berlebihan tidak dapat disimpan dihati.

Ok, jom kita tengok testimoni terbaru ini!

Apa nak kata kan? Belum cuba belum tahu.. Lagipun tak rugi makan Vivix, sebab ia membantu sel-sel menjadi sihat dan kembali muda! Tak nak jadi muda dan sihat semula??

Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian, boleh hubungi saya:

Suhaila (ID 868994)
SMS: 013-2369434
WhatsApp:012-9645614

Tiada ulasan:

Catat Ulasan