Khamis, 23 Oktober 2014

Minum Collagen Powder Shaklee Cara Saya

Ada banyak cara menikmati Collagen Powder Shaklee. Terpulang pada selera tekak masing-masing asalkan tidak overdose ye. Nanti terlebih berkesan pula. hihi..

Sebelum tu nak bagitau, kenapa saya ambil Collagen masa berpantang ni? Antara sebabnya ialah, untuk membantu semula pemulihan tisu-tisu tubuh yang dah kendur semasa mengandung dulu. Kolagen kan tisu penghubung dalam hampir semua bahagian tubuh kita. Ia tersebar dari kulit hingga tulang. Penting tau kolagen ni!

Pengambilan waktu ni lebih efektif memandangkan tubuh kita pun sedang dalam proses pemulihan. Jadi alang-alang kita supportlah ia dengan memberi nutrisi yang betul. Lagipun ia langsung tak mengganggu penyusuan malah lagi menggalakkannya adalah.

Ada yang kata, ibu menyusu tak boleh ambil kolagen. Sape kata?? Cuma Collagen Shaklee ni tidak diuji keatas ibu menyusu. Semua atas risiko sendiri. Alhamdulillah kebanyakkan ibu menyusu yang minum semua memberi respons positif. Termasuklah saya. InsyaAllah takde kesan buruk. Saya yakin itu.

So, bagaimana cara saya menikmati Collagen Powder Shaklee?

Saya perlukan:
-Shaker
-Collagen Powder 1 sachet
-ESP Shaklee 2 /3 sudu
-sedikit Sunquick
-Air suam (sebab berpantang tak boleh minum ais)

Caranya:
Campurkan kesemuanya sekali dan shake! shake! shake! Kemudian minum..

Rasanya memang lazat dan sedap!

Anda boleh variasikan cara minum Collagen Shaklee ni. Jom kongsi resepi kegemaran anda!

Nak beli Collagen Shaklee?? Hubungi saya bila-bila masa:

Suhaila (868994)
SMS: 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
Fb: Su AnNajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan