Enter Keyword

Pendedahan! Bisnes Shaklee Yang Suka Paksa Orang!

Siapa yang suka di paksa-paksa? Kan? Takde orang yang suka di paksa-paksa.

Sebab tu saya amat 'menyampah' buat bisnes Shaklee.

Sebab tu sejak saya daftar jadi ahli pada 2012 sampai sekarang pun saya masih lagi jual Shaklee. Lama siut!

Tapi memang saya 'fed-up' bila kena paksa-paksa!

Sebagai ahli Shaklee yang dah lama, saya nak dedahkan aktiviti yang menggunakan 'paksaan' dalam bisnes ni!

1. Saya TERPAKSA jumpa ramai orang yang tak dikenali. Yang peliknya saya tak cari diorang, diorang yang cari saya.

2. Saya TERPAKSA belajar tentang penyakit, nutrisi, suplemen, belajar marketing, belajar blog, belajar consult orang, belajar bagaimana nak handle emosi diri sendiri dan orang lain.

3. Saya TERPAKSA pergi kedai buku tiap-tiap bulan, habis duit sebab beli buku, sebab terpaksa baca buku!

4. Saya TERPAKSA jadi sosial di laman sosial iaitu satu benda yang saya sangat malu nak buat.

5. Saya TERPAKSA tambah kawan dan berkawan dengan entah siapa-siapa. Peliknya sekarang hari-hari saya berkomunikasi dengan mereka dengan begitu erat sekali. Sangat menjengkelkan!

6. Saya TERPAKSA berzikir, beristighfar, berselawat, mengaji, ber Al-Ma'thurat, berDhuha malah ber-Tahajud dimana saya tak pernah buat dan terfikir nak buat pun!

7. Saya TERPAKSA jadi manusia yang ada impian, bermatlamat, ada perancangan hidup, dan di paksa untuk terus berusaha mencapainya.

8. Saya TERPAKSA jadi orang yang penuh semangat, tak putus asa, berfikiran positif dan terpaksa fokus dalam hidup. Sesungguhnya ini bukan saya!

Di harap dengan pendedahan berani ini, anda yang tak suka dipaksa tak perlu jadi ahli Shaklee lagi.

Nak tahu pendedahan berani yang lain, hubungi saya;

SUHAILA (868994)
SMS/Call: 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
Facebook: Su AnNajah

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam