Selasa, 27 Januari 2015

Testimoni Vivix: Rokok Rasa Pahit Dan Muntah-Muntah Lepas Ambil Vivix

Alhamdulillah..

Seronok rasanya dapat bantu orang jadi lebih sihat, nak-nak pulak berhenti merokok. Syukur Alhamdulillah.. semua pun dengan izin Allah kan.

Testimoni yang saya nak kongsi ni adalah pengalaman benar dari customer saya sendiri.

Kisahnya bermula minggu lepas, ada seorang hantar mesej melalui WhatsApp bertanya pasal Vivix untuk berhenti merokok. Rupanya ada seorang adik manis nak belikan Vivix untuk tunang dia..

Kebetulan Vivix memang tengah offer bulan ni, so dia ambillah sebotol dulu. Saya pun minta suami hantarkan Vivix kepada tunang dia yang kerja di Kuantan ni.

Setelah tiga hari, saya follow up balik adik manis tu tanya bagaimana keadaan tunang dia lepas makan Vivix?

Jadi, inilah jawapannya...


Ini baru lepas tiga hari berVivix. Belum sampai seminggu pun. Saya sangat yakin dan pasti beliau akan bebas sepenuhnya daripada rokok tak lama lagi.

Agaknya, pasti anda tertanya-tanya macam mana Vivix boleh buat sampai jadi macam ni?

1. Vivix membantu mengurangkan kesan ketagihan kepada nikotin

Mereka akan rasa malas nak merokok ataupun ada yang berhenti serta-merta.

2. Kandungan antioksidan yang sangat tinggi

Merokok menyebabkan pembebasan radikal bebas dalam badan yang boleh menyebabkan kanser. Antioksidan membantu melawan radikal bebas tersebut

3. Vivix membantu membaik pulih sel dan organ yang rosak akibat timbunan bahan kimia dan toksin berbahaya daripada rokok

4. Vivix menggalakkan pembentukan mitokondria yang menjana tenaga tahap sel.

Dengan itu, sel-sel perokok yang mati dan lemah kembali diaktifkan.

Kepada anda yang ada nawaitu nak berhenti merokok, terfikir-fikir macam mana cara paling cepat nak berhenti merokok dalam masa yang sama dapat mengembalikan semula kesihatan sel-sel yang dah lama merosak tu, saya sangat cadangkan anda mengambil Vivix.

Percayalah, ini pelaburan yang sangat berbaloi untuk kesihatan anda! Tak rugi langsung!

Beli 2 botol Vivix dan dapatkan keahlian percuma dah rebat tunai dikreditkan ke dalam akaun anda! Hubungi saya segera:

~ Suhaila Budin~
SMS/ WhatsApp: 012-9645614
ID Shaklee: 868994


Tiada ulasan:

Catat Ulasan