Enter Keyword

SHAKLEE PASANG BILLBOARD DISELURUH MALAYSIA!

Gempak tak? gempak tak?

Hihihi... syarikat Shaklee mengorak langkah setapak lagi selepas melancarkan sistem online dan kini memasang billboard pula diseluruh Malaysia!!

Tsunami Shaklee yang masih berterusan hingga kini menyebabkan pihak syarikat akhirnya terpaksa 'tunduk' dengan kehendak rakyat Malaysia; iaitu pengiklanan secara besar-besaran.

Dulu-dulu MS pernah tulis entry yang Shaklee tak letak papan iklan tepi-tepi jalan sebab duit tu diguna untuk bayar BONUS kepada beratus ribu pengedar dia setiap bulan. Baca entry tu DI SINI.

Tup tup keluar pulak papan iklan ni ha!!

kalau tak silap MS, lokasi yang ini di Johor 
Eh, tapi masa pergi Johor minggu lepas MS tak perasan pulak papan iklan ni duk ada.. Ye la.. sampai sana pun dah malam..hujan pulak tu..rabun pulak tu..huhuhu

Habis tu cemana? cemana? habis la BONUS kitorang...!!!

Jangan panik! jangan panik! BONUS kitorang tetap masuk seperti biasa..issued dari bank di Amerika lagi. (Sape nak bonus meh join Shaklee. Tak perlu menjual. Makan sendiri pun boleh dapat bonus)

Dan dengan berdirinya papan-papan ini di seluruh Malaysia tidak bermaksud Shaklee akan menghabiskan duit tidak tentu hala. Ala.. Shaklee tak letak billboard pun sales dah cecah RM25 juta setiap bulan. Kalau ada pengiklanan macam ni mau sampai RM100juta kot!

Lepas tu naik pulak billboard baru bertulis "#1 Shaklee- SYARIKAT NUTRISI SEMULAJADI DI MALAYSIA DAN U.S!"

Hmm katanya, sepanjang laluan Plus Highway nanti akan ada 15 billboard seperti ini! Korang nanti balik kampung dari KL ke Perlis, atau Perlis ke Johor, jumpa billboard ni, snap gambar, tunjuk kat MS. Mana tau bertuah boleh dapat hadiah free!! Kat gambar tu mesti ada sekali muka korang enterprem. Boleh?? Sape berani buat boleh claim hadiah dengan MS. SERIOUSLY!

Sape nak claim hadiah, emelkan bukti tersebut ke: butik.annajah@gmail.com.

Nak register jadi ahli memeriahkan suasana, boleh kontek MS di emel yang sama atau hubungi Mama Su 013-2369434.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan