Enter Keyword

Set Puasa Shaklee Elak Melepek Di Petang Hari

Alhamdulillah..hari ni dah hari ke 3 Ramadhan.

Puasa sy pun Alhamdulillah.. berjalan lancar seperti biasa.

Walaupun dalam keadaan mengandung 6 bulan, tekanan darah ala-ala nak rendah, saya masih dapat berpuasa penuh (setakat ini) syukurrr..

Hari pertama pun ok, takde masalah.

Teringat tahun-tahun lepas, berpuasa tanpa Shaklee. Masuk jam 3 atau 4 petang memang collapse habis. Menggigil, melepek dan terpukang atas sofa. Sebelum melepek tu saya masak dulu siap-siap. Kang dah baring apa pun tak boleh. Nak angkat tangan pun tak larat apa lagi nak angkat periuk, lesung batu! Oh mai..teruk betul!

Bila dah terpukang melepek tu, tunggu je suami balik kerja. Dia balik kang kita arahkan je dia buat itu ini... hihihi..dah la kawan tu baru balik kerja, penat lagi, dengar pulak arahan-arahan kita ni. Nak buek camno.. kang tak berbuko la jawabnyo.

Syukur, dengan adanya Set Berpuasa Shaklee ni, ibadah puasa lancar. Tak melepek, menggigil, apa lagi terpukang atas sofa. Mama kena kuat sebab ada dua orang hero yang terkinja-kinja setiap masa. Dah la mama ni memang selalu jadi 'punching bag' derang. Main terjah aje..huhu.

Ok, hari ni saya nak rekemen Set Berpuasa Shaklee yang kira bajet jugak la.. Ada dua benda je, tapi kedua-dua ni sangat best bila di ambil bersama-sama.

Ini lah yang saya duk minum sejak hari pertama Ramadhan hari tu.

Apa kelebihan Set Berpuasa Shaklee ni??

1. ESP bekalkan tenaga berpanjangan. Sebab ia karbohidrat kompleks (tinggi kandungan serat), dan mempunyai Indeks Glisemik (GI) rendah. So dia akan lepaskan gula perlahan-lahan dalam darah. Pelepasan gula yang perlahan-lahan ini akan mengekalkan aras glukosa darah. Glukos yang ada dalam darah tadi akan bertukar menjadi tenaga secara perlahan-lahan juga. Jadi kita akan rasa kurang penat walaupun kita makan ESP pagi tadi.

2. Performance Drink pula ialah minuman elektrolit yang menghidrat lebih baik daripada air. Dia memang akan bekalkan tenaga berpanjangan, mencegah kekeringan dan dehidrasi, mengekalkan keseimbangan cecair dalam badan, dan membantu mengekalkan paras gula dalam badan.

Pendek kata, gabungan ESP + PD ni memang mantop dan disukai ramai sampai boleh habis stok di branch Shaklee!

Cara pengambilannya sangat mudah. Cara saya, cuma bancuh 2 sudu ESP dan 1 sudu PD bersama 300ml air sejuk. Shake2 dan minum. Kalau korang terrrlajak bangun sahur, ada 10 minit lagi nak Subuh, inilah cara paling cepat dan mudah untuk bersahur.

Ok, belum terlambat untuk korang dapatkan Set Berpuasa Shaklee ni.

KLIK disini untuk pembelian Online Set Puasa Bertenaga ---> ORDER NOW!

Atau, hubungi saya segera:

Suhaila (868994)
Whatsapp: 012-9645614
SMS: 013-2369434
Fb Page: Saya Mahu Sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan