Enter Keyword

Suplemen CoQ10 Membantu Meningkatkan Kecergasan Kita - Dr. Zubaidi


Jika mengalami rasa lemah, mudah penat dan cepat mengantuk, mungkin kita kekurangan CoQ10 dalam tubuh kita. 

Bagaimana nutrient ini membantu pesakit jantung?

“Salam doctor. Saya mudah mengalami keletihan dan mudah mengantuk. Rasa macam tiada bertenaga. Saya sudah buat pemeriksaan doctor, dan doctor mengesahkan tekanan darah saya normal, saya tidak mengalami diabetis dan tahap kolestrol juga normal. 

Pemeriksaan ECG juga normal. Cuma degupan jantung saya agak perlahan walaupun doctor kata ia normal. Nadi saya antara 60-70 beat/minit. 

Doktor mencadangkan agar saya mengambil suplemen CoQ10. Cuma dia tidak menerangkan bagaimana saya dapat manfaat dari pengambilan CoQ10. Mohon pencerahan. Terima kasih”

Coenzyme Q10 (juga disebut sebagai CoQ10 atau Q10 saja) adalah suplemen yang baik untuk mereka yang mengalami rasa lemah, mudah penat dan cepat mengantuk.

CoQ10 adalah nutrient yang mengandungi banyak unsur antioksida yang melawan radikal bebas yang merosakkan system kardiovaskular. Ia juga amat diperlukan dalam “mitochondria” (pusat penghasilan tenaga) yang berada dalam sel. 


Jadi CoQ10 sangat perlu sebagai antioksida dan juga nutrient yang penting dalam penghasilan tenaga. Kedua-dua fungsi CoQ10 ini akan meningkatkan meningkatkan fungsi jantung dan meningkatkan kesihatan jantung.


CoQ-Trol Plus Shaklee

CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tocopherol.

Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.

Antara fungsi dan manfaat CoQ10 Shaklee ini ialah:

1. Menghilangkan mengantuk, lesu, lemah badan dengan cepat

2. Meningkatkan kekuatan otot, sesuai untuk mereka yang rajin bersukan, bergym, beraktiviti lasak.

3. Mempercepatkan pemulihan luka dan kecederaan.

4. Menguatkan otot jantung.

5. Meningkatkan tenaga bagi orang yang mengambil ubat statin (ubat kolesterol).

6. Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita.

7. Mencantikkan kulit.

8. Melindungi saraf dan bagus untuk otak.

Sebotol CoQ Trol Plus mengandungi 30 biji dengan harga RM148.75 (sebulan penggunaan).

Anda boleh dapatkan Coq Trol ini dengan menghubungi saya:

-Puan Suhaila-


ID: 868994

Bagi pemegang kad kredit atau debit, boleh buat belian sendiri secara online, klik:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan