LECITHIN DAN OMEGA-3 :PRODUK BAKAR LEMAK SHAKLEE YANG TERBAIK

Sebut tentang bakar lemak, apa yang terbayang difikiran kita?
Gim? Jogging? Bersenam? Angkat berat? Itu semua aktiviti membakar kalori untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan.

Tahukah anda lemak boleh dibakar dengan suplemen?
Waaahh macam tak percaya kan? Kini anda harus percaya!!

Dalam program penurunan berat badan Shaklee, kami menawarkan dua produk utama untuk membakar lemak iaitu Lecithin dan Omega Guard!

Lecithin
Diekstrak dari kacang soya organik non-GMO. Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan asetilkolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

Fungsi Lecithin dalam menurunkan berat badan:
1. Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah. Ia membantu memecahkan dan menggunakan lemak (metabolisme), kolesterol dan trigliserida dalam tubuh.

2. Lecithin menghalang obesiti. Pengambilan maksima 6 biji setiap hari mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan seimbang.

3. Ia juga berfungsi melindungi hati dengan menghalang endapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak.

4. Selain itu lecithin mempunyai banyak fungsi lain seperti mencantikkan kulit, mencerdaskan otak, menghalang batu karang, memperbaiki alergi, memperbaiki prostat dan mencegah darah tinggi.

Omega Guard
Minyak ikan terbaik di dunia dengan fungsi lebih hebat berbanding lecithin. Ia ekstrak dari ikan laut air sejuk. ia 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan. Ia paling tulen di dunia dengan rangkaian penuh asid lemak Omega 3 seperti EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Omega-3 pula adalah asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh bermakna kita perlu dapatkan dari makanan.

Omega dan penurunan berat badan
1. Omega-3 berfungsi mencegah penyakit salur darah dan stroke. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, melincirkan salur darah, menurunkan tekanan darah tinggi.

2. Omega-3 juga berfungsi menurunkan kadar kolesterol, menghalang pembekuan darah, membantu mengawal tahap trigliserida dan kolesterol LDL.

3. Ia mencegah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infraction dan mengurangkan risiko sakit jantung.

4. Manfaat lain, ia membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan bayi, meningkatkan sistem imun, menyihatkan peparu, menentang kanser, memelihara sendi juga mampu mencegah insomnia.

5. Omega-3 juga sesuai untuk kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung, menyusu, dewasa dan warga emas malah seluruh keluarga boleh meggunakannya.

Jika anda salah seorang yang berazam untuk menurunkan berat badan, saya syorkan anda juga mengambil Alfalfa atau Herb-lax untuk detoksifikasi lemak dan kolesterol yang telah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega ini.

Semoga azam anda untuk menurunkan berat badan berjaya!!!

Lebih banyak tips? Hubungi:
Suhaila 013-2369434
emel: butik.annajah@gmail.com
fb page: Saya Mahu Sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan