Entry Blog Ini Mendapat Perhatian Oh Bulan! ~ Terima Kasih!

Rasa gembira, sedikit bangga dan kelakar!

Itulah yang dapat daku katakan bila terpandang pos Oh Bulan! ini melintas di Newsfeed Fbku.

Mana taknya, sekali pandang rasa macam kenal je ayat -ayat yang ada dalam poster tu. Bila baca sampai habis, memang SAH! Itu ayat aku!


Rasa kelakar sebab tak sangka blog picisan daku ni dapat perhatian page besar Oh Bulan!.

Korang boleh tengok pos tu di sini
====>  https://www.facebook.com/ohbulanofficialfan/posts/1210010392345699

Dan boleh baca lanjut dalam entry daku yang ini.

http://ilhamfamilysihat.blogspot.my/2015/08/checklist-14-tugas-dan-peranan-suami.html

Terima Kasih lagi sekali Oh Bulan! Ni yang buat daku lagi semangat nak tulis entry yang lebih berkualiti.

:D

~Puan Suhaila Budin~
012-9645614
ID: 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan