PALING BEST BILA BUAT BISNES SHAKLEE IALAH...

Haa nak tahu apa?

1. SMS 1:
"Salam, buat apa tu? K.su, tadi ain timbang 4 kg turun. hehehe" 
- Norain (adik ipar)/ Lecithin dan alfalfa.

2. SMS 2:
"Salam, Omega ni boleh makan waktu malam kan? Tadi kan ada orang tegur kulit saya dah cantik..Saya memang perasan muka dah tak kusam, dahi pun dah bersih, cuma pipi la kadang-kadang ada jugak jerawat naik. Tak sangka pulak ada orang tegur.." 
-K. Sharina / Vitalea, Vita-E, B com, GLA, Zink.

3. Komen FB:
"Amy dah turun 2kg. Inci pada lengan pun dah surut. Perasan bila pakai baju rasa selesa. Abang pun perasan dia cakap ibu dah nampak kecik sikit" 
-Amy (jiran adik ipar) / set kurus K-2.

4. PM FB:
"Kakak makan alfalfa 2 biji, Omega 2 biji pagi dan malam. Rasanya ringan sikit badan nak bangun bila nak solat senang. Kulit akak rasa lembap sentiasa" 
- K. Fida (downline) / Omega dan Alfalfa

5. PM FB:
"Akak tak sempat nak makan. Tapi anak ada makan Omega. 1st day bangun sendiri nak gi sekolah sampai sekarang. Tak mengamuk la. Mulut dia asyik membaca biarpun lintang pukang" 
-K. Zaliah / Omega

Ni baru sikit..telah dan akan banyak lagi feedback positif pengguna tegar Shaklee.. Tak cuba tak tahu..

Sebab tu saya rasa sangat best bila buat Shaklee..

It Always Green, Always Work, Always Natural!

Jom Shaklee!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan