Cara Hilangkan Resdung Yang Jadi Penyebab Hidung Berair Dan Bersin Berkali-kali Waktu Pagi

Semalam MS belek-belek majalah Pa&Ma. Kemudian MS terbaca satu artikel bertajuk Toksin Pembunuh Senyap.

Dalam artikel tu ada senarai penyakit-penyakit yang disebabkan pengumpulan toksin berlebihan dalam badan. Guess what? Hampir semua jenis penyakit yang biasa kita dengar adalah disebabkan toksin termasuk asma, resdung, masalah penghadaman juga penyakit kronik seperti kanser, kencing manis, sakit jantung dan buah pinggang.

Tanda Awal Badan Banyak Toksin!

Begitu bahayanya jika toksin dibiarkan dalam badan tanpa ada usaha untuk membuangnya. 

Dan tahu tak? Antara tanda-tanda awal badan kita banyak toksin ialah kita selalu mengalami selesema, batuk, gatal hidung, muka dan mata, kerap bersin dan hidung berair terutama pada waktu pagi atau cuaca sejuk!

Rawatan Resdung Tradisional?

Mungkin ada yang pernah menjalani pelbagai rawatan untuk buang resdung kan? 

rawatan resdung melalui bekam

rawatan resdung menggunakan lintah

rawatan resdung menggunakan asap
Saya pernah menjalani rawatan menggunakan asap tu. Masa tu masih belajar di universiti. Ada seorang kakak datang dan dia tawarkan untuk buat rawatan resdung.

Saya dan kawan-kawan yang sememangnya ada masalah resdung serta jerawat tak ketinggalan mencuba.

Perasaannya?? Geli! Haha bukan geli sebab kotor, tapi rasa macam muka kena geletek!

Saya tak tahan menahan perasan hendak ketawa sepanjang sesi rawatan. Dan memang saya ketawa pun. Agaknya mesti kakak tu rasa nak cucuh-cucuh je muka saya dengan api sebab menyusahkan kerja dia. LOL.

Itu je lah sekali dalam seumur hidup saya pernah berusaha menjalani rawatan resdung.

Bagaimana Resdung Saya Boleh Hilang?

Ini cerita yang agak menarik pada saya. Saya sendiri pun tak sangka, akibat mengambil Set Menyusu dan Set Kecantikan, resdung saya hilang. Bukan kejap ada kejap tak ada tetapi memang hilang terus!

Rupa-rupanya, setelah konsisten mengamalkan, vitamin Shaklee, ia membantu 'mencuci' toksin di bahagian hidung dan muka, lalu memulihkan masalah resdung kronik saya tadi.

Kini saya bukan saja bebas resdung, saya juga tidak lagi mengalami masalah hidung gatal, berair, gatal mata, dan bersin berkali-kali waktu pagi.

Set Resdung Shaklee, Rawatan Moden Dan Semulajadi

Set Resdung Shaklee mengandungi:
Alfalfa Complex
Bertindak sebagai agen detoksifikasi yang mencuci toksin dalam salur darah

Sustain Released Vita C
Membantu menguatkan sistem imunisasi tubuh untuk melawan jangkitan. 

B Complex
Membantu meredakan alahan, dan menenangkan.

Saya memang syorkan kepada anda set ini, sebab satu set ini penggunaanya tahan sehingga 6 bulan!

Harganya cuma RM242.

Berbaloi sangat kan?

Sebelum masalah resdung anda jadi makin kronik, dan perlukan rawatan doktor dengan kos lebih mahal, apa kata cuba set resdung Shaklee yang dah terbukti berkesan ni. Jom order sekarang! Saya bantu cara pengambilannya.

Suhaila Budin
SMS/ WhatsApp: 012-9645614
Fb: Su AnNajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan