Vivix, Suplemen Terbaik Untuk Warga Emas Yang Suka Menjaga Kesihatan Macam Emak Saya

Ada di kalangan mak-mak dan ayah-ayah kita antara orang yang begitu mementingkan penjagaan kesihatan. Saya jumpa sangat ramai makcik pakcik kategori warga emas tapi masayaAllah sihat dan cergas tak macam orang lain yang sebaya.

Rahsianya tak lain tak bukan, mereka ni jenis yang memang suka menjaga kesihatan dan memang suka makan suplemen sejak muda. Antaranya mak saya.


Mak saya umur 71 tahun ni tapi masih gagah berkebun, mencangkul, menyabit, menebas, angkat berat. Syukur Alhamdulillah.. Semoga Allah sentiasa berikan kesihatan yang berpanjangan untuk emak kesayangan saya.

Tahu tak, mak saya ni dari saya kecik-kecik dulu memang suka makan suplemen. Kebetulan dulu sepupu saya pengedar Shaklee. Dari zaman saya kecik saya dah biasa tengok botol-botol Shaklee kaler putih ni. Walaupun masa tu saya tak faham apa (dan tak ambik tau pun) tapi saya amat pasti mak saya makan untuk jaga kesihatan beliau.

Dan tibe-tibe sekarang bila anak dia pula jual produk Shaklee, mak saya dengan bangganya cakap, "mak dulu makan sangat Shaklee ni"...saya senyum je dan bertambah suka dalam hati.

Suplemen yang paling saya ingat ialah Alfalfa. Saya suka dengar bunyi botol Alfalfa digoncang-goncang. Bunyi pil gitu kannn..

Tapi...dulu takde Vivix. Sekarang dah ada Vivix, dah sah-sah saya hanya berikan Vivix untuk emak.

Kenapa Vivix Paling Sesuai Untuk Warga Emas?

Salah satunya ialah sebab, dengan Vivix kita tak perlu menelan berjenis-jenis pil yang lain. Cukup dengan satu sudu Vivix setiap hari. (Dah tentu kalau nak lagi bagus kena ambil protein, lemak, vitamin dan mineral yang sepatutnya)

Sebab lain Vivix sangat bagus untuk warga emas ialah:

1. Ia menyokong kesihatan keseluruhan tubuh badan termasuk jantung, sendi, sistem peredaran darah, mata yang sihat, imuniti serta kecergasan.

2. Vivix membantu mengaktifkan mitokondria iaitu tapak jana tenaga dalam setiap sel tubuh badan kita. Sebab tu mereka yang makan Vivix akan rasa cergas bertenaga.

3. Vivix menggalakkan ransangan penuaan yang sihat
Maksudnya walaupun tubuh badan kita akan menua, ia menua secara sihat. Jangan salah anggap kalau ambil Vivix kita takkan akan tua. Bukan macam tu... Ada beza dengan menjadi tua dan tua secara sihat. Sekurang-kurangnya tiada penyakit yang 'mengiringi' proses penuaan kita itu.

4. Vivix juga membantu mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer (nyanyuk) yang kerap berlaku pada warga emas

5. Bagi mereka yang mengidap penyakit seperti diabetes, darah tinggi, sakit sendi, atau penyakit yang biasa menyerang golongan berusia, Vivix membantu mengurangkan komplikasi dan ketakselesaan akibat penyakit-penyakit tersebut

Sebenarnya, banyak lagi khasiat dan kebaikan Vivix. Kalau nak tahu kena cuba dan rasa sendiri. Vivix memang menjadi pilihan anak-anak untuk dihadiahkan kepada ibu bapa mereka.

Alhamdulillah, kini kita boleh pastikan sendiri kesihatan orang tersayang dengan mengambil produk yang selamat dan semulajadi..

Dan saya baru je selesai orderkan Vivix untuk mak mertua saya pula. Beliau yang  mengalami sakit di bahagian tulang punggung ke bawah dan dah makan macam-macam jenis ubat, dan habis beratus-ratus ringgit hanya untuk ubat, namun sakitnya belum menunjukkan tanda untuk sembuh. Akhirnya beliau pilih untuk mencuba Vivix Shaklee.

Pembaca sekalian tolong doakan ibu mertua saya kembali sihat dan dapat menunaikan ibadah haji tahun ini dengan selesa insyaAllah.

Pertanyaan mengenai Vivix untuk warga emas boleh hubungi saya:

~Suhaila Budin~
012-9645614
ID Shaklee: 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan