Rabu, 31 Julai 2013

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE PART 1

Wahaha ada part part pulak...dah tentu la.. Vivix ni banyak testimoni..saya up yang mana sempat je dulu ni..

Vivix ni tonik kesihatan yang sangat best! Rata-rata yang ambil semua berpuas hati... yang kencing manis puluh2 boleh turun jadi sa je... yg belas2 lg la boleh turun.

Yang kulit kusam, kedut2, tak comey, jeragat, tetua, jerawat boleh bertukar jadi berseri, tegang, muda bersih licin.. 25thn lebih muda gitewww..

Yang ada kanser, rambut botak, harapan tipis, lepas amalkan Vivix badan jadi sihat, cergas, sel kanser musnah! Semua dengan izin Allah la kan? Sebab? Ia memperbaiki sel dari peringkat DNA!! Sel kita ni kalau tahap DNA dah rosak, ia akan jadi mutasi.. so akan jadilah penyakit pelik2 macam kanser dan mcm2 penyakit genetik serta berkaitan DNA.

Yang menopous.. (sila baca entry tentang menopous), gejala2 tu semua hilang sama sekali.. Diorang jadi lebih sihat cergas, dan jangan tak tahu ada yang datang haid semula lepas ambil Vivix! waaaa!! hati2 takut tertimang baby pulak.. hihihi

So Vivix ni memang sangat dicadangkan untuk apa jua masalah kesihatan sama ada kronik atau tak. Ada testimoni pesakit strok boleh bangun lepas seminggu makan Vivix!

Ada yang botak, rambut gugur teruk lepas makan Vivix rambut tumbuh lebat!

Kalau nak cerita banyak lg keistimewaan Vivix ni.. Baca dulu himpunan testimoni Vivix ni ye..



Saya pun memang dah lama jatuh cinta dengan Vivix ni.. InsyaAllah bulan depan aim beli Vivix untuk diri sendiri dan pak mertua yg ada kencing manis ;)

Nak Vivix dengan harga istimewa?? Hubungi:
Suhaila 013-2369434
ID 868994
fb: Su AnNajah
fanpage: facebook.com/ilhamfamilysihat
emel: butik.annajah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan