Khamis, 1 Mei 2014

Muka Jadi Hodoh Berjerawat Lepas Makan Shaklee

Tak sedikit yang mengadu begini dengan kawan-kawan Shaklee dan Mama Su juga.

Ada yang sedih, frust, dan menyumpah-nyumpah tobat tak mau makan Shaklee dah! Ye la..mana tak marah..sebelum ni kulit licin bak telur di kupas tiba-tiba lepas makan Shaklee jerawat naik. Bukan kecik-kecik. Ibu jerawat pun ada! Muka jadi hodoh menggerutu sampai ramai yang tanya "weii ko makan ape muka ko jadi teruk macam ni??"

Mau tak hangin kan???

Inilah akibat kalau membeli dengan orang yang salah. Korang akan dapat:

Nasihat yang salah

Produk yang salah

Jadual makan yang salah

Panduan yang salah

Apa nak di kata??

Habis, kalau dah kena macam tu memang dah tak boleh baik ke??

Boleh...jangan risau. MS boleh tolong. Tapi korang memanglah kena banyak-banyak bersabar menghadapi situasi ini.

Antara sebab jerawat keluar selepas makan Shaklee ialah:

1. Kurang pengambilan air kosong. Air yang cukup perlu untuk 'flush out' toksin-toksin yang dah bertahun duk ada dalam badan tu.

2. Krisis penyembuhan

3. Hormon - terutamanya selepas mengambil produk yang ada kaitan dengan hormon

4. Pemakanan

5. Produk yang salah. Contohnya kulit berminyak yang ambil vitamin E

Kalau betul produknya dengan masalah yang korang hadapi, insyaAllah semua masalah boleh selesai. Termasuk masalah jerawat lepas makan Shaklee ni tadi.

Haa tengok macam diorang ni..



Dengan panduan yang betul, wajah korang tak lagi akan hodoh berjerawat lagi..insyaAllah. Hubungi Mama Su untuk bantuan!

iR Su (ID 868994)
SMS: 013-2369434
Wasap: 012-9645614
fb: Su AnNajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan