Hilangkan Sakit Urat Dan Sendi Di Bahagian Kaki Supaya Dapat Bercuti Sesuka Hati

Ini testimoni mak mertua saya.

Dalam entry yang lepas, saya ada cerita bagaimana mak dan abah mertua saya mengambil Vivix. Semuanya sebab masalah sakit kaki yang di alami mak mertua dari bahagian pangkal peha sampai ke kaki.

Korang boleh baca entry tu disini.


So hari ni saya nak sambung semula kisah mak mertua saya tu.

Minggu lepas masa di kampung, mak ada cakap jiran sebelah rumah nak try Vivix juga. Jiran mak tu ada masalah tulang reput (osteoporosis maybe) dah tak boleh berjalan, dan sekarang cuma duduk atas kerusi roda sahaja.

Lepas tu saya tanya mak,

"Kaki mak sakit lagi ke?'

Mak jawab, (sambil pegang-pegang kaki dia)

"Tak sakit dah. Tak rasa ngilu macam dulu. Kalau dulu jalan sekejap berhenti, jalan sekejap berhenti bersiut-siut. Tadi mak buat lemang tak de mende elok je jalan."

*Kami orang Pahang yer. bersiut-siut tu bunyi yg kita selalu buat kalau sakit. Ala-ala macam 'ssssss' la. Faham kan?

Kemudian esoknya, family saya serta mak dan abah ke Johor (kecuali saya). Dalam perjalanan menghantar saya ke rumah Mak saya di Temerloh, mak mertua pun cerita lagi.

"Alhamdulillah sangat la makan ubat ni (merujuk kepada Vivix). Dulu beratus-ratus habis beli ubat tak baik juga. Masuk bawah mesin sampai RM700 (mesin MRI) sampai dua kali tak tahu juga sakit mende. Alhamdulillah la ni dah boleh berjalan"

Panjang lagi sebenarnya cerita dia...dia duk flashback2 cerita macam mana berhabis duit nak berubat, macam-macam kaedah baik moden dengan tradisional semua dia cuba.

Kalau minggu lepas mereka ke Johor, minggu ni ke Pulau Pangkor pula!

Saya ingat lagi dulu-dulu mak mertua takde mood nak berjalan jauh sebab masalah kakinya yang sakit tu.

Sekarang ni dia pulak yang sibuk ajak anak-anak dia berjalan. Bulan 8 ke Sabah pula nanti, insyaAllah!


Vivix Terbaik!!

Jangan salah faham ye, saya tegaskan Vivix bukan ubat.

Vivix satu kaedah perubatan alternatif berasaskan tumbuhan yang memberi impak melalui 4 mekanisme termasuk memperbaiki sel hingga ke peringkat paling asas iaitu DNA.

Pada saya Vivix ni anugerah alam, yang dipta oleh Allah, dikaji dan digunakan oleh manusia.

Kalau Allah izinkan penyembuhan melaluinya, siapa lah kita nak menidakkannya, setuju??

Kalau ada mak, ayah, sedara mara atau kawan-kawan kita ada masalah seperti ni, saya syorkan cubalah Vivix.

Jom hubungi saya segera, sebab semakin lama anda tunggu semakin parah pulak sakit tu nanti.

ps: doakan Mak dan Abah mertua saya dapat menunaikan haji tahun ni ye, terima kasih!

~Suhaila Budin~
SMS/ WhatsApp: 012-9645614
ID: 868994


Tiada ulasan:

Catat Ulasan