Enter Keyword

Pengedar Sah Shaklee Seri Kembangan, Serdang, UPM, Putrajaya

Jika anda kini berada di kawasan Taman Equine, Seri Kembangan, Serdang, UPM, Putrajaya atau sekitarnya, dan ingin mendapatkan produk Shaklee, anda memang bertuah!

Jemput berkenalan dengan seorang usahawan online dan juga pengedar sah produk Shaklee kesukaan anda, Puan Anishah Issak atau lebih mesra dikenali sebagai Kak Nisya.


Kak Nisya ni surirumah dan ibu kepada 5 orang cahayamata, 2 puteri cantik dan 3 putera kacak.

Kepakaran beliau ialah membuat kek yang sangat sedap. Saya pernah makan tramisu dia Ya Allah sampai sekarang teringat-ingat. Beliau juga pakar konsultasi vitamin Shaklee.

Memegang Master dalam aliran sains, beliau lebih suka memilih untuk menceburkan diri dalam bisnes online. Saya pasti, dia akan dapat bantu selesaikan masalah anda, insyaAllah.

Pengalaman pertama beliau dengan Shaklee ialah selepas mencuba Mealshakes untuk anaknya yang berusia 6 tahun yang ada masalah 'picky eater'. Alhamdulillah selepas cuba Mealshake, selera anak dia makin baik. Bolehla anak dia makan kek buatan mama dia yang sedap tu kan.

Kak Nisya juga sangat suka dengan produk Ostematrix Shaklee. Ostematrix membantu beliau tidur lebih lena, bangun pagi dengan lebih cergas, bertenaga dan bersemangat, kurangkan sakit-sakit badan dan yang paling seronok katanya ialah dia mampu membuang setiap pagi dengan sangat lancar!

Ok, segera hubungi beliau untuk dapatkan produk Shaklee, mendaftar jadi ahli berserta konsultasi suplemen yang betul serta servis yang tip top melalui :

WhatsApp: 012-6717840
Facebook: Anishah Issak



Tiada ulasan:

Catat Ulasan