Rabu, 23 November 2016

Kesan Makan Shaklee 4 Tahun, Lihat Apa Yang Berlaku


"Makan Shaklee banyak-banyak ni bahaya! Tak takut rosak buah pinggang ke"

Al-kisah ada satu pagi tu, lepas saya solat Subuh,  suami saya mengadu tiba-tiba dia rasa kepala pening pusing-pusing. Jalan pun macam nak tumbang je. Siap berpegang pada dinding lagi.

Kami pun automatik jadi panik. Entah-entah darah tinggi. Saya memang trauma dengar darah tinggi, sakit jantung semua ni. Kebetulan pulak kakak saya baru je masuk wad sebab tekanan darah terlalu tinggi. 

Saya pun suruh suami pergi klinik.

Pergi cek klinik swasta ada la tinggi sikit, doktor kata esok datang balik. Kalau tinggi lagi terus on ubat. 😱😱😱     Biar betul?!

Tapi asben tak pergi pun sebab kerja hari tu.

Lusa tu baru dia pergi klinik kerajaan. Lepas cek, doktor kata ok je. Tapi doktor suruh ambil darah nak tengok apa masalah sebenarnya.

Dan hari ni, lebih kurang lepas sebulan, pergi klinik semula untuk ambik result.

Nerves juga tunggu suami balik. Sampai-sampai rumah je dia tunjuk kertas ni.


Alhamdulillah... semua cun. Suami kata doktor siap buat cenggini 👍👍👍       
lagi.

Habis tu apa punca pening-pening tu? Sampai sekarang pun ada lagi terutama kalau salah makan. Doktor kata maybe angin atau stress.

Jadinya lepas ni beliau kena makan Garlic, Peppermint Ginger dan ESP pulak ye untuk buang angin dan pulihkan sel usus kot-kot la ada gastrik ;)

Suami Ciksu  ni memang pengamal produk Shaklee seperti Vitalea, Lecithin, Alfalfa, Ostematrix, Vitamin C, Omega, B complex, dan Garlic jarang-jarang dah lebih 4 tahun pun. 
Dan sebenarnya ikut suka tekak dia je nak telan yang mana sebab semua Ciksu lambakkan atas meja tu. Haha

Bahaya ke makan Shaklee??
Jangan takut makan Shekli. Semua ni penting untuk badan kita. Semuanya ada fungsi tersendiri taw. 
Landmark Study  Shaklee dah membuktikan makan Shekli bertahun-tahun selamat malah lagi baik kesihatannya berbanding orang yang tak makan apa-apa suplemen atau orang yang makan suplemen brand lain.

Apa pun  kami bersyukur pada Allah atas nikmat sihat ini. Semoga terus sihat untuk lihat orang lain sihat dan terutamanya untuk tengok anak-anak membesar depan mata kami.

Nak khidmat nasihat pasal Shaklee,
Hubungi kami:

Ciksu 012-9645614
Mr. Azman 019-2083656

Pengedar Shaklee Malaysia
ID: 868994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan