Sabtu, 26 November 2016

NUTRIFERON Shaklee Cara Cepat Hilangkan Segala Demam Dan Kesakitan


Kita Sedang Di Ancam!
Hidup kita kelihatan bahagia, gembira, sihat tapi sedar tak sebenarnya sedang diperhatikan? 
Jeng jeng jeng...
Sekeliling kita ni ada berjuta-juta makhluk halus yang sedang tunggu je nak menyerang kita. Siapa makhluk halus ni? Siapa lagi kalau bukan kuman seperti virus, bakteria, parasit, mikrob dan pelbagai lagi.


Diorang ni semua berupaya melemahkan sistem imun kita dengan cepat.
Belum masuk lagi persekitaran yang kotor dan penuh pencemaran. Ini pun boleh buat imun kita lemah.
Dari mana makhluk halus ni datang?
Boleh jadi dari asap kilang, asap kenderaan, racun serangga, air tercemar, makanan, bahan pencuci rumah, pendingin hawa, habuk, sentuhan fizikal, peluh, tempat kerja, sekolah, mana-mana pun.


Bagaimana kuman ni menjejaskan kita?
Apabila banyak kuman menyerang kita pada satu masa, terutama apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan rasa letih, penat, mengantuk, tidur terganggu, stress, flu, batuk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dsb.
Bila sel kita tak sihat, badan kita akan menghasilkan lebih banyak radikal bebas yang seterusnya boleh menyebabkan penyakit kronik, kanser, penuaan cepat dan sebagainya.

Pernah dengar SUPERBUG? Ini bukan superhero taw.

Superbug ialah kuman yang kebal dengan antibiotik. Kuman sekarang dah pandai. Lagi pandai daripada manusia. 

Seperti kata Dr. Fyda ni,
"Kita cipta 1 antibiotik untuk topi warna kuning. Dia pakai pula topi merah, terus ubat kita tak boleh kesan. Begitulah jadinya revolusi kuman kebal kepada antibiotik.
Ada yang sihat je macam biasa tapi perlukan rawatan sebab lain tapi dikesan ada organ yang rosak pula sebab jangkitan kuman. Nak tak nak, memang terpaksa tingkatkan imun untuk melawan jangkitan kuman2 tu. Sebab sistem imun kita bunuh kuman tak sama dengan ubat2 tu. Tak payah nak tengok pakai topi apa, dia ngap je semua"

Takut kan? Jangan pandang rendah dengan makhluk halus ni.
Lagi satu, kalau dah kena makan antibiotik tu, kena lah habiskan dalam masa yang ditetapkan. Kalau doktor kata seminggu seminggulah. Jangan tunggu sebulan.
Badan kita memang ada sistem pertahanannya sendiri. Tapi jika lemah, ia tidak berupaya untuk melawan penyakit dengan baik dan cepat.

Bagaimana nak kuatkan imun?
Jangan stress, jaga pemakanan dengan makan benda berkhasiat, jaga kebersihan, hidup happy, kurangkan terdedah kepada pencemaran dan udara kotor, makanlah suplemen!
Ada orang kata suplemen tak penting sebab katanya badan kita ada mekanisme tersendiri untuk lawan penyakit. Memanglah. Tapi dengan bagi suplemen yang betul, sistem pertahanan akan lebih kukuh dan kuat. Kita bantulah dia..
Sakit pun akan cepat baik.
Bulan ni bulan imuniti taw. Dapatkan #SetImuniti anda atau rebut offer #Nutriferon bulan ni!

Nutriferon ini dikenali sebagai immune booster. Pengambilannya mampu mempertingkatkan dan mengaktifkan semula sistem imun yang lemah. Amat sesuai di ambil oleh sesiapa saja yang selalu sakit, sedang menjalani rawatan, malah orang sihat pun digalakkan makan sebagai langkah pencegahan.

Nutriferon ni memang benda wajib ada dirumah saya. Harga sekotak RM181.25 (30 stick). Kalau ada anak kecil dirumah, lagi kena simpan buat stok. Selesema ke, demam ke, batuk ke, gatal-gatal ke semua saya sumbat Nutriferon ni. :)

Hubungi:

Ciksu 012-9645614

Pengedar Shaklee Malaysia
ID:868994




Tiada ulasan:

Catat Ulasan