Enter Keyword

TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum, salam sejahtera..

Tahniah kepada kawan2 yang baru je selamat melahirkan cahaya mata. Memang berjangkit-jangkit rasanya setiap hari ada je kengkawan yang announce dapat baby baru. Alhamdulillah..rezeki dari Allah.

Teringat pula masa saya berpantang tahun lepas, belum join Shaklee lagi. Persiapan nk bersalin mcm biasa la, beli set bersalin yg glamer, tak mau yg cikai2 punya tu. Siap beli tungku herba bagai. Alih2 lepas bersalin, anak kuning. Lama jugak tp tak la sampai kena tahan ward. Cuma setiap hari ulang alik amek darah kat klinik. Nurse ngn doktor pun ada pesan, jamu2 jangan makan sebab paru2 baby belum kuat dan matang untuk terima benda2 macam tu, pastu takut kuning tu naik tinggi la. Penyudahnya set bersalin tu tak di usik langsung. Menyesal beli. Sangat membazir.. Tngku tu pun tak usik sebab pakai tungku keras berat mak mertua punya.

Jadi, ada baiknyalah kalau berpantang ambil set bersalin Shaklee. Takde herba cuma vitamin2 seperti B compleks, Vitamin C, Vitalea dan Zink untuk membantu mempercepatkan penyembuhan luka, mengurangkan keguguran rambut dan sebagainya.

Ramai yang dah cuba dan Alhamdulillah, rata2 menyukai perbezaannya. Tubuh jadi segar, dan boleh bergerak cergas seawal seminggu.

Jom kita ikuti beberapa pendapat pengguna Set berpantang Shaklee...

"Sedikit perkongsian dari pengalaman sendiri, kedua2 anak pertama dan kedua saya dulu kena jaundice yang agak tinggi. Doktor cakap sebab jenis darah ibu dan anak O+ve, jadi memang tak dapat elak, kuning memang tinggi. N masa tu saya belum consume Shaklee lagi. Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee selepas anak kedua berumur 9 bulan sbb susu dah start drop masa tu.Sangat puas hati sebab susu tak putus sampai berjaya bf 2nd baby untill umo 2yo. So saya continue Shaklee sampai pregnant anak ke-3, bersalin anak ke 3 Alhamdulillah kali ni anak langsung tak kena jaundice sebab set 3M tu (alfalfa saya ambil slps sebulan) bantu produce susu yg byk. jadi, baby minum banyak dan cepat, cepat buang air...Alhamdulillah :-)" -Yana Fandi

"Alhamdulillah, sejak amalkan set berpantang Shaklee ni, badan memang rasa cergas aje.. Semalam genap sebulan dah drive kereta gi klinik untuk check up saya dan baby..terkejut doktor dan nurse kat klinik kesihatan tu, diorang kata masa jumpa saya macam orang tak berpantang aje..Masa 1st baby dulu dah sebulan pun rasa macam tak larat sangat nak berjalan..terbaikla produk ni.."- Nurhida Nabir

"Saya baru habis pantang, selama 40 hari makan set pantang tu, start 3rd day saya dah bertenaga dan 2nd week saya dah wat keje umah walaupun bersalin c-zer. dan yang penting malam2 nak berjaga untuk baby takde hal punye sentiasa bertenaga, bila siang tak ngantuk pun...tapi rasanya kena makan ngan oste la sebab saya sembelit masa pantang tu..heheh"- Sakeena Syful

"Nak Share..amek set pantang hari ke-7, memang best. Jahitan c-zer dah sembuh dan cantik dalam masa sebulan (Dr O&G siap tanya apa petua)...stok untuk baby pun banyak..berat baby naik 900g sebulan...dan yang best berat badan turun 10kg masa pantang..nak continue set BF plak pas ni.."- Zakiah Hamzah





Dan ramai lagilah yang berpuas hati, kalau tak takkan artis pun ambil set berpantang Shaklee kan? Artis mane? Jeng..jeng..jeng.. tunggu entry seterusnya..

So, apa tunggu lagi, kalau anda bakal melahirkan cahaya mata tak lama lagi, sediakan diri anda seawal2nya sebelum bersalin untuk mengelak jaundice, kekeringan susu dan sebagainya.

Hubungi saya untuk dapatkan set anda dengan harga istimewa ;))
Su: 013-2369434
fb: facebook.com/su.annajah
emel: butik.annajah@gmail.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan