Enter Keyword

VITA-E COMPLEX IMPROVED FORMULA- WITH GRAPE SEED EXTRACT



Kebaikan ekstrak biji anggur

1. Mengandungi bioflavonoids yang menguat dan melindungi sel hidup dalam tubuh.

2. Bahan aktifnya adalah procyanidin

3. Super anti-oksidan iaitu 20-50 kali lebih efektif berbanding antioksidan biasa seperti vitamin E, vitamin C, dan beta carotene.

4. Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai manfaat kesihatan , mengandungi bahan2 seperti protein, karbohidrat dan lipids (lemak baik).

5. Anti penuaan
Procyanidins  dalam biji anggur yang membantu melindungi tubuh daripada penuaan pramasa dengan cara meningkatkan level vitamin C dan menyingkirkan toksin daripada tubuh.

Procyanidins akan mengikat dengan kolagen dalam tubuh untuk mempertingkatkan kesihatan sel kulit dan elasticity kulit menjadikan anda semakin remaja.

Procyanidins melindungi tubuh dari kerosakan akibat pendedahan terhadap cahaya matahari yg mana juga akan mencegah penuaan kulit pramasa.

Procyanidins juga memperbaiki penglihatan, memperbaiki kesihatan arteri, dan tisu tubuh (seperti jantung) dan fleksibeliti sendi. Ia membantu mencerahkan wajah, mempercepatkan baik pulih luka, menguatkan kapilari dan vena, yg mana akan memperbaiki sistem peredaran darah dan kesihatan jantung.

6. Anti inflammatory (anti pembengkakan), anti arthritic and anti allergic activities, memakan radikal bebas, menghalang kerosakan akibat sinar UV.

7. Anti-carsinogenic (anti kanser) dan agen anti-tumor

8. Resveratrol -secret ingredients dalam grape seed
Manfaat serupa procyanidins juga mempunyai keupayaan untuk membantu proses otak berjalan dengan efektif ( neuroprotectives capabilities).

Jadi, anda tidak perlu makan berbakul-bakul anggur, hanya dapatkan supplement high quality grape seed extract dari Shaklee yang ternyata selamat, berkesan, semulajadi dan disahkan Halal. 

Cuba sekali anda akan terasa perbezaannya. :))

Untuk order/ pertanyaan/ konsultasi cara pengambilan, hubungi:
Suhaila 013-2369434
fb: facebook.com/su.annajah
emel: butik.annajah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan