Enter Keyword

KEAHLIAN SHAKLEE :CARA MUDAH BUAT DUIT DARI RUMAH

Assalamualaikum, salam bahagia semua..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah.. hari ini hari gaji!! Eh, duduk rumah pun dapat gaji? Mestilah, siapa nak bagi kalau bukan Shaklee..hehe.. Syukur Alhamdulillah.. Sebenarnya saya sendiri pun mcm tak percaya yg saya boleh dapat duit dengan jual Shaklee.. Mana taknya, saya baru join Shaklee bulan 6, ini bulan ke-2 bonus saya masuk. Walaupun tak banyak mana, tapi cukup untuk menampung lompang2 poket saya. Dan saya sangat yakin angka ini akan bertambah dari bulan ke bulan!!

Saya suri rumah sepenuh masa setelah berhempas pulas cari keje tak dapat2. Tibe2 seorang hamba Allah yg baik hati iaitu upline sy,offer saya jual Shaklee.. Saya ok je, sambil tolong2 dia boleh topup income jual baju yg tak seberapa. Di pendekkan cerita saya pun jadi ahli. Memula makan sendiri. Adalah promot2 jugak melalui facebook. Pastu makin ramai yg tanya2. Siap nak ambil fullset set menyusu lagi. Saya semakin semangat.

Apa yang saya dapat dengan jadi ahli? Baaanyaakkk sangat!!!!
1. Beli barang dengan harga ahli, kumpul UV, tiap2 bulan bonus masuk (berdasarkan kiraan dan percent)
2. 1-1 coaching. Upline sentiasa guide macam mana nak start, macam mana nak buat, etc.
3. Dapat baaanyakk ilmu. Secara langsung dan tak langsung. Ilmu kesihatan, ilmu perniagaan, ilmu communication, ilmu bersosial, ilmu agama pun dapat tau..jangan tak caye..
4. Dapat raaammaaiiii kawan. Best!!
5. Dapat kenal dengan orang2 hebat iaitu upline dan super2 upline yg tak jemu2 bg dorongan, motivasi. Di bawah Euphoria ada 4 ke 5 orang pangkat Masters yg saya kenal.. hebat2 diorg nih..
6. InsyaAllah akan dapat bonus kereta dan bonus convention sekali. Amiinn..

Bagaimana nak jadi ahli? Ada beberapa pilihan:
1.Dengan bermodalkan RM75 termasuk kos pengeposan oppurtunity kit, anda boleh bergelar Shaklee Independent Distributor di bawah saya.
2. Membeli 2 botol Vivix anda dapat free membership
3. Membeli 3 kotak Collagen powder anda dapat free membership
4. Membeli mana-mana produk dengan kiraan UV sebanyak 200uv (lebih kurang RM680 harga barang) juga anda layak dapat free membership.

Mudahkan???

Sememangnya mudah buat bisness dengan Shaklee. Tak perlu pinjam loan untuk jadi ahli, cuma RM75 sahaja!!

Apa yang anda dapat sebaik menjadi ahli di bawah saya?
1. Boleh terus mempromosikan produk
2. Anda akan di 'add' masuk ke grup jutawan2 Shaklee hebat tadi
3. Bimbingan berterusan dari saya dan upline sehingga kita sama2 berjaya mencapai Masters InsyaAllah.
4. Boleh dapat bonus seawal bulan pertama jika anda membuat belian (dengan ID anda) melebihi 150uv dan keatas.

11 Sebab kenapa saya pilih Shaklee dan kenapa anda pun mesti pilih Shaklee

1. Penghantaran disediakan oleh syarikat jika nak courier pada customer kita.

2. Vitamin ini berkualiti, tahan lama utk sebotol dan harga reasonable.

3. Ia MUDAH DAPAT REPEAT ORDER. SANGAT MUDAH!

4. Vitamin ini mudah nampak kesan apabila customer rajin minum air.

5. Masa yang fleksible.

6. Bonus dia selari dengan usaha kita. Biz ni bukan head hunter. Oleh kerana itu mempunyai downline sahaja tak memberi apa2 manfaat. Ada sesetngah biz, dapat downline dapat bonus , maka ini dinamakan head hunter. Tapi Shaklee bukan.

7. Saya yang tentukan bonus saya. Maka saya kena rajin sebab saya nak beri banyak pada keluarga dan ummah.

8. Ia dah terkenal maka senang nak promote.

9. Dah ramai yang buat? Oh itu petanda bagus sebab saya tak penat nak terang Shaklee punya background. Ramai aje yang dah tahu. Ia lebih mudah. Nelayan yang ramai pun tak boleh nak sebabkan ikan dilaut kehabisan. Sama lah kita yang berniaga. Customer ni berjuta. Setiap kita mempunyai circle of friends kita sendiri.

10. Saya suka sebab vitamin ni buat saya muda, sihat dan ceria! So saya nak share kan manfaat vitamin ni pada ramai diluar sana.

11. Online saya tak perlu berdepan dengan muka customer!



Dalam Shaklee, bisness ini adalah bisness anda sendiri. Anda buat anda dapat. Tidak ada kena mengena dengan upline dan tidak ada istilah 'mengkayakan upline'. Upline tak gerak itu masalah dia, yg penting kita usaha untuk mencapai apa yang kita mahukan.

Saya tahu ramai surirumah yang terumbang ambing, tak ada hala tuju. Saya cuma fikirkan masa depan saya dan anak2. Semua boleh berlaku kan? Kita usaha Allah menentukan. Kalau anda bertekad untuk membantu keluarga, begitu juga saya. Saya dah pilih jalan ini dan saya puas hati.

Anda?? Tentukanlah sendiri...

"Sesiapa yang bertaqwa, Allah tunjukkan kepadanya jalan keluar daripada kesulitan dan Allah akan memberi rezeki dengan jalan yang tidak disangka-sangka"- Surah At-Talaaq:2-3

Hubungi saya tanpa was2:
Su 013-2369434
fb: www.facebook.com/su.annajah
emel: butik.annajah@gmail.com




2 ulasan:

  1. sy baru je berenti keja..igt nak try buat bis kecik2..tp xtau caner.betulla,skg xkeja xde duit..huhu.bimbinglah sy sis,pls!

    BalasPadam
  2. cik mulan emel saya bleh tak? kita sembang2 jom :)ataupun sms 013-2369434..

    BalasPadam